فروش ویژه کولر گازی

همین حالا تماس بگیر 09152608100

صفر تا صد تامین تجهیزات ساختمانی

مجموعه بازرگانی اسدی کالا با سال ها تجربه موفق در زمینه تامین تجهیزات ساختمانی و دارا بودن نمایندگی رسمی از معتبر ترین برند های داخلی و خارجی و همچنین بهره مندی از کارشناسان با تجربه فنی خود توانسته در زمینه مشاوره و تامین تجهیزات ساختمانی که شامل تجهیزات بهداشتی ساختمانی (انواع شیرآلات، دوش ها، روشویی، زیردوشی و…) تجهیزات آشپزخانه (سینک، هود، گاز و…) بهره مند گردد و با حذف واسطه ها و با پاسخگویی خدمات پس از فروش بیشترین رضایتمندی را برای کارفرمایان و مشتریان عزیز فراهم آورد.

نمایشگاه اسدی کالا آمادگی خود را جهت تامین نیاز پروژه های ساختمانی اعم از اداری، تجاری و مسکونی اعلام می دارد. کارفرمایان، پیمانکاران و معماران می توانند جهت خرید عمده و جزئی از محصولات ما به صورت حضوری و یا با مراجعه به سایت از دیگر خدمات ما اطلاع یابند.

شما به کمک هایپر ساختمانی اسدی کالا می توانید قیمت تامین تجهیزات ساختمانی از جمله قیمت شیرآلات، دوش، زیردوشی، توالت فرنگی، والهنگ، فرهای توکار و روکار، هود، سینک و… را استعلام کنید. همچنین در نمایشگاه تجهیزات ساختمانی اسدی محصولات بهداشتی در برندهای معتبر داخلی و خارجی را به صورت مجموعه ای گردآوری کرده تا مشتریان راحت تر بتوانند محصولات را با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت آن را انتخاب و خریداری نمایند.

فروشگاه اسدی کالا با ارائه خدمات پس از فروش برای کلیه کالاهای خود به رضایت مشتریان می اندیشد. شما سروران عزیز می توانید با انتقادات و پیشنهادهای خود ما را در این راه یاری کنید.

بین پیروزی 27 و 29

تلفن ثابت: 05138843131

معرفی انواع تجهیزات ساختمانی

از گذشته تا به امروز صنعت تجهیزات ساختمانی یکی از صنایع مهم کشور محسوب می شود. با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از تجهیزات داخلی و خارجی کارآمد و موثر، سبب تغییر در روند رشد شده است. لوازم و تجهیزات ساختمانی از بخش های مهم پروژه ساخت و ساز به شمار می روند چرا که در زیبایی دکوراسیون داخلی شما بسیار تاثیر گذار است. یکی از دغدغه های سازندگان کیفیت، قیمت و زمان تحویل تجهیزات می باشد. هایپر ساختمانی اسدی کالا با استفاده از ارتباطات داخلی و خارجی و کسب نمایندگی برندهای معتبر توانسته است به کارفرمایان، پیمانکاران و انبوه سازان در حوزه‌های تامین تجهیزات ساختمانی کمک بسیار بزرگی کند.

1-فرتوکار

یکی از مواردی که در دسته تامین تجهیزات ساختمانی قرار می گیرد فرهای توکار و روکار می باشند. امروزه در آشپزخانه های مدرن، در کنار گازهای رومیزی فرهای توکار مورد استفاده قرار می گیرد که بسیار پرطرفدار بوده و مورد استقبال قرار گرفته است. نکته ای که در خرید این فرها باید در نظر گرفت و توجه داشت امکانات جانبی آن ها می باشد. چرا که توجه نداشتن به این موضوع موجب عدم پخت غذا خواهد شد.

فرهای توکار با امکاناتی که در آن ها به کار رفته است توانسته در بازار از محبوبیت ویژه ای برخوردار شود. استفاده از تکنولوژی پیشرفته، دادن برنامه در فرهای توکار موجب شده همه افراد به صورت حرفه ای آشپزی کنند. از ویژگی ها و مزایای فرهای توکار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از فن گردش هوای داغ
  • مجهز به حسگر میزان پخت گوشت
  • نظافت آسان
  • قابلیت استفاده از محافظ کودک
  • خنک کننده‌ خودکار جهت کاهش دمای داخل فر
  • دارای موتور جوجه گردان
  • مجهز به سیستم یخ زدایی و برنامه‌های پخت آسان

برای خرید فر توکار آلتون به صورت اینترنتی، کافی‌ است از همین صفحه اقدام نمایید.

مطالعه بیشتر: فروش اقساطی انواع برندهای فر توکار

2-گاز رومیزی

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی گازهای رومیزی زیادی در انواع مختلف به بازار عرضه شده است. اما به طور کلی گازهای رومیزی در دو مدل برقی و گازی تقسیم بندی می شوند. در کشور ما به خاطر پایین تر بودن قیمت گاز در مقایسه با برق، مدل گازی آن رایج تر است.

تفاوت اجاق گازهای رومیزی در مقایسه با گازهای مبله و قابل حمل، نداشتن فر است. پیشنهاد ما به شما در جهت تامین تجهیزات ساختمانی این است که اگر فضای آشپزخانه شما بزرگ است و در آن محدودیت ندارید، می توانید در کنار گاز رومیزی خود از فرهای توکار استفاده نمایید. این امر موجب شکیل تر شدن و مدرن شدن آشپزخانه شما می شود. اما اگر محدودیت فضایی در آشپزخانه خود دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از آون توستر در کنار گاز رومیزی است. چرا که آون توسترهای برای آشپزخانه های کوچک طراحی شده اند.

قبل از خرید گاز رومیزی نیاز است نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • هنگام خرید گازهای رومیزی از جنس شیشه علاوه بر زیبایی، دوام و ماندگاری آن را در نظر بگیرید.
  • اجاق های رومیزی شیشه ای به راحتی تمیز می شوند و در نظر داشته باشیدکه لبه های آن استیل باشد چرا که در این صورت مقاومت بالایی دارد.
  • قیمت گاز صفحه شیشه ای در مقایسه با مدل‌های استیل آن گران‌تر هستند.
  • از لحاظ تمیزی، اجاق گاز شیشه ای راحت تر و مناسب تر است.

مطالعه بیشتر: خرید اقساطی انواع گاز رومیزی

3-هود آشپزخانه

هودها نوع دیگری از وسایل مورد نیاز در تامین تجهیزات ساختمانی هستند که امروزه در هر خانه ای دیده می شود. چرا که هنگام پخت و پز، رطوبت و دمای بالا تا حد زیادی تجمع میکروب ها را افزایش می دهد. از همین رو وسیله ای همچون هود می تواند فضای آشپزخانه را خشک و تمیز نگه دارد.

چرا استفاده از هود توصیه می‌شود؟ هودها چه کاربردهایی دارند؟ در ادامه به چند مورد از این دلایل اشاره شده است:

  • حفظ پاکیزگی هوای آشپزخانه
  • جذب رطوبت اضافی
  • جلوگیری از رشد ویروس و باکتری‌ها
  • ایجاد تهویه مناسب و جلوگیری از مشکلات تنفسی در هنگام پخت و پز
  • کمک به آشپزی بهتر با وجود لامپ های قرار داده شده در هود

مطالعه بیشتر: خرید اقساطی انواع هود آشپزخانه

4-سینک

یکی دیگر از موارد ضروری در تامین تجهیزات ساختمانی که ابزاری مورد نیاز برای آشپزخانه ها هستند سینک ظرفشویی است. در سال های اخیر تنوع سینک های ظرفشویی رو به گسترش بوده و در حال حاضر تنوع زیادی از این محصول در بازار دیده می شود. سینک های موجود در بازار دارای جنس های مختلفی هستند که هر چه کیفیت سینک ها بیشتر باشد، طول عمر آن ها افزایش پیدا خواهد کرد.

امروزه سینک های دارای دو لگن عمیق از محبوبیت خاصی برخوردار هستند. نکته ای که لازم است درباره سینک ها بدانید این است که نصب سینک ها باید توسط کارشناس فنی انجام شود. در غیر این صورت شما با نشتی آب مواجه خواهید شد.

انواع سینک ظرفشویی از نظر نوع نصب به سه شکل مختلف روی ظرفشویی دسته بندی می شوند که عبارتند از:

  • سینک ظرفشویی توکار
  • سینک ظرفشویی روکار
  • سینک ظرفشویی زیرکار

مطالعه بیشتر: خرید اقساطی انواع برندهای برتر سینک

5-شیرآلات

از دیگر بخش های مهم در تامین تجهیزات ساختمانی می توان به شیرآلات اشاره کرد. از آن‌جایی که شیرآلات از بخش‌های مهم خانه هستند، باید شیرآلاتی را انتخاب کرد که از استحکام کافی و عملکرد مناسب برخوردار باشد. از جمله ویژگی های شیرآلات خوب می توان به کارتریج مستحکم، آبکاری بدنه چند مرحله ای، زیبایی، گارانتی، استاندارد کوانتوم و… اشاره کرد.

شما می‌توانید انواع شیرآلات با برندها و رنگ های متفاوت از جمله طلایی، نقره‌ای و… را از بازرگانی اسدی با خدمات ویژه تهیه کنید. از مزیت ‌های شیرآلات در مجموعه اسدی کالا می توان به طراحی های کم‌ نظیر و مدرن که موجب زیبایی آشپزخانه شما می‌شود، اشاره کرد. اسدی کالا انواع شیرآلات برندهای مختلف را گردآوری کرده است تا شما بتوانید بهترین انتخاب را با قیمت ویژه نمایندگی خرید نمایید.

نکات خرید شیرآلات ظرفشویی که باید به آن توجه کنید:

  • قیمت مناسب
  • نصب راحت
  • ماندگاری رنگ
  • مقاومت بدنه
  • قابلیت تمیز کردن
  • دارای سرشیر کاهش دهنده مصرف آب
  • آبکاری
  • خدمات پس از فروش

مطالعه بیشتر: شرایط ویژه فروش انواع مدل های شیرآلات

تامین تجهیزات ساختمانی شامل چه مواردی است؟

تامین تجهیزات ساختمانی

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره شد صنعت تجهیزات ساختمانی از صنایع مهم کشور محسوب می شوند و با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از تجهیزات داخلی و خارجی کارآمد و موثر، سبب تغییر در روند رشد شده است. مجموعه اسدی کالا، با بیش از 20 سال تجربه در تامین تجهیزات ساختمانی، به علاوه داشتن نمایندگی انحصاری از برندهای معتبر داخلی و خارجی و توانایی بهره‌گیری از تیم ‌های فنی و مهندسی در صنعت ساختمان، به عنوان یکی از موفق ‌ترین فروشگاه ها در این حوزه شناخته شده است. این مجموعه با ارائه راهکارهای نوآورانه در مدیریت سرمایه و مشارکت در فرآیند ساخت، علاوه بر حفظ و گسترش زمینه های کاری خود توانسته است نیازهای مالی پروژه‌ های ساختمانی را بهبود بخشد و مشکلات نقدینگی در این زمینه را حل نماید.

1-تجهیزات آشپزخانه و لوازم بهداشتی

از آنجایی که آشپزخانه به عنوان قلب خانه محسوب می شود موجب شده امکانات و تجهیزات مورد استفاده در آشپزخانه با حساسیت بسیاری زیادی انتخاب، نصب و راه‌اندازی شوند. در تامین تجهیزات ساختمانی، امکانات آشپزخانه به دو دسته تقسیم بندی می شوند.

  • تجهیزات حین ساخت: شامل انواع لوله، شیرآلات، کابینت و … می ‌باشد.
  • تاسیسات تجهیز آشپزخانه: یخچال و فریزر، هود و هواکش، ظرفشویی و لباس‌شویی، اجاق گاز، ماکروفر و فر، چایی‌ساز و قهوه‌ساز و … است.

یکی از ویژگی های برتر فروشگاه اسدی، بزرگ ترین هایپر ساختمانی که موجب شده از محبوبیت بالایی برخوردار باشد تامین تجهیزات آشپزخانه در برندهای مختلف است. تمامی برندهای داخلی و خارجی با کیفیت بالا در هایپر ساختمانی اسدی موجود می باشد. به همین علت فروشگاه اسدی با قابلیت انواع تجهیزات داخلی و خارجی آشپزخانه به عنوان تامین کننده تجهیزات آشپزخانه محسوب می شود.

2-تامین تجهیزات و تاسیسات مکانیکی

در تامین تجهیزات ساختمانی یکی دیگر از مواردی که نیاز به استفاده و تامین اجناس با کیفیت می باشد تجهیزات و تاسیسات مکانیکی است. با استفاده از برندهای با کیفیت داخلی و خارجی، مدیران پروژه و سازندگان موفق به حل مشکلات پوسیدگی و اصطحکاک شده‌ اند و آن ها را رفع نموده‌ اند. این سیستم ها شامل تعدادی از دستگاه های تهویه شامل مخازن انبساط، یونیت هیتر، چیلرهای جذبی، بویلرها، وی آر اف، چیلرهای ترکمی، مینی چیلرها، چیلدبیم، پنل‌های سقفی، کفی و دیواری، روفتاپ پکیج، دیگ ‌های بخار و آب گرم، پمپ‌ ها، اگزاست فن، فن کویل، دستگاه ‌های ایرواشر و اکونوپک و… می باشد.

تامین تجهیزات و تاسیسات مکانیکی

از کاربردهای سیستم تهویه مطبوع می توان به کنترل رطوبت و تثبیت دما، توزیع متمرکز هوا و صرفه جویی در مصرف انرژی اشاره کرد. بسیاری از افراد اطلاعات جزئی از تجهیزات مکانیکی به کاربرده شده در سیستم های سرمایشی و گرمایشی ندارند. به طور کلی قطعات به کار رفته در این سیستم ها کاربردی و به روزتر می شود به طوری که در کاهش مصرف انرژی تاثیر بسزایی دارد و در نتیجه اصطحلاک و خرابی کمتری را بدنبال خواهند داشت. کلیه تجهیزات مکانیکی بکار رفته شبیه بهم نبوده اما بخش قابل توجه این سیستم نیازمند بخش ‌های مشابهی جهت برآورد احتیاجات سیستم می ‌باشند.