نصب انواع پکیج به صورت حرفه ای در مشهد

یکی از خدمات بسیار پرتقاضا در مشهد، راه‌اندازی و نصب پکیج مشهد است. مشهد بدلیل آب و هوای بسیار متغیر خود، یکی از کلان‌شهرهای ایران است که در هر نقطه از آن، آب و هوا به‌صورتی متغیر وجود دارد. از سویی نصب و تعمیر پکیج در مشهد، نیازمند همراهی فردی توانمند و دارای گواهی‌نامه معتبر است. در ادامه به معرفی کامل نحوه ثبت درخواست برای دریافت انواع خدمات نصب، تعمیرات و راه‌اندازی پکیج مشهد پرداخته‌ایم.

 مرکز رسمی  خدمات  نصب انواع پکیج در مشهد

در انواع برندهای معتبر کشوری خدمات تخصصی (تعمیرات و نصب) 

09152020810

نصب پکیج مشهد

نصب پکیج در مشهد

همشهریان مشهدی می‌توانند به‌صورت کاملا آنلاین از خدمات نصب پکیج در مشهد بهره‌مند شوند. قطعا برای شما هم پیش آمده که هر ساله هزینه و زمان زیادی را صرف یافتن تعمیرکاری متبحر و کاربلد می‌کنید.

برای نصب پکیج در مشهد، تعمیرکار باید از تجربه کافی برخوردار باشد. رعایت ایمنی به هنگام نصب پکیج، اتصال دقیق انشعابات و آشنایی به انواع پکیج‌ها از جمله مواردی هستند که تعمیرکار نصب و راه‌اندازی پکیج باید به آن‌ها مسلط باشد.

خدمات نصب و راه‌اندازی پکیج در مشهد

به‌طور کلی، نصب و راه‌اندازی پکیج در مشهد، دارای شرایط متفاوتی است. ابتدا لازم است تا نوع پکیج را براساس دیواری، زمینی و یا گرمایشی در نظر بگیرید. نصب و راه‌اندازی هر کدام از انواع پکیج‌ها در مشهد، نیازمند مهارتی خاص است.

البته پکیج‌های دیواری طرفداران بیشتری نسبت به نوع زمینی دارند. عموما پکیج‌های دیواری، دارای سایز و ابعاد کمتری بوده و از قدرت بیشتری برخوردارند. البته چه پکیج‌های دیواری و چه زمینی، دارای مزیت‌هایی هستند که بخشی از آن‌ها عبارتند از؛

  • کاهش‌دهنده مصرف سوخت
  • اشغال فضای کمتر نسبت به موتورخانه‌های قدیمی
  • آرام و بدون ایجاد آلودگی صوتی
  • ایجاد استقلال گرمایشی برای هر مصرف کننده
  • قابلیت تنظیم دما به میزان دلخواه
  • ایمنی بالا نسبت به موتورخانه‌های گازسوز قدیمی

نصب پکیج دیواری در مشهد

برای نصب پکیج دیواری در مشهد، به موقعیت مکانی و فضای مورد نیاز آن دقت کنید. البته پکیج‌های دیواری، نسبت به دیگر انواع پکیج‌ها دارای ابعاد کوچک‌تری بوده و فضای کمتری را اشغال می‌کنند. امکان نصب در آشپزخانه، از دیگر مزیت‌های پکیج‌های دیواری است.

نصب پکیج دیواری در مشهد موجب آمادگی شما در برابر آب و هوای متغیر مشهد می‌شود. سرعت تغییر دما در پکیج‌های دیواری، بسیار بیشتر بوده و به شما این امکان را می‌دهد که در کمترین زمان ممکن، به آب گرم دسترسی کامل داشته باشید.

به هنگام نصب پکیج دیواری در مشهد، باید به نکات ایمنی ذیل دقت کنید:

  • به هیچ عنوان وسایل گرمایشی همچون اجاق گاز، زیر پکیج دیواری نباشند.
  • ما بین پکیج و دیوار مقابل، حداقل باید یک متر فاصله باشد.
  • از نصب پکیج دیواری در فضای تنگ جدا خودداری کنید.
  • از نصب پکیج دیواری در فضای بسته حتی‌المقدور خودداری کنید. اگر چاره‌ای ندارید، سعی کنید امکان تهویه و رفت و آمد اکسیژن را فراهم کنید.

نصب پکیج دارای فن در مشهد

بدلیل آب و هوای متغیر، نصب پکیج در مشهد عموما با چالش‌هایی مواجه است. ایجاد رطوبت بسیار بالا و از سویی گرمایش مورد نیاز در طی یک روز، باعث استهلاک پکیج‌های گرمایشی می‌شود. اما با نصب پکیج دارای فن در مشهد، علاوه بر افزایش طول عمر پکیج‌تان، میزان بهره‌وری و کارایی آن را به‌صورت چشم‌گیری می‌توانید افزایش دهید.

از دیگر مزیت‌های پکیج‌های دارای فن، استفاده از تمامی نقاط منزل است. پکیج‌های دارای فن بدلیل تخلیه و تهویه سریع گازهای خود، می‌توانند حتی در فضای باز که در معرض باد شدید نیز می‌باشد، استفاده شوند.

جهت نصب پکیج دارای فن در مشهد، تنها کافی است از کارشناسان مجرب کمک بگیرید. برای نصب پکیج‌های دارای فن لازم است ابزارهای مختلفی را با خود به همراه داشته باشید، اما شما می‌توانید این کار را بدون هیچگونه نگرانی، به کارشناسان ما بسپارید.

نصب پکیج بدون فن مشهد

در کنار پکیج‌های فن‌دار، نصب پکیج بدون فن مشهد نیز طرفداران خود را دارد. پکیج‌های بدون فن بدلیل ارتباط مستقیم با فضای هوای آزاد، خطر کمتری داشته و دارای قطر بیشتری در دودکش خود هستند.

برای نصب پکیج بدون فن مشهد، باید به میزان مصرف روزانه خود از پکیج‌تان دقت کنید. نصب پکیج‌های بدون فن ساده نبوده و به هنگام نصب باید تست‌های ایمنی به‌طور کامل انجام شود. شما می‌توانید نصب پکیج بدون فن مشهد را به تکنسین متخصص ما بسپارید.

نصب پکیج زمینی مشهد

پکیج‌های زمینی دارای ابعاد و انواع گوناگونی هستند که برای نصب هرکدام از آن‌ها، نیاز به دانش و مهارت بخصوصی دارید. بدلیل ارتباط بسیار زیاد این نوع از پکیج‌ها، درصورت اشکال به هنگام نصب پکیج زمینی مشهد، امکان دارد شرکت تولید و یا توزیع کننده، دیگر پاسخگوی گارانتی محصول نباشد.

بدلیل اتصالات، دکمه‌ها و ابزارهای مختلف و متنوعی که در پکیج زمینی وجود دارد، توصیه می‌کنیم برای نصب پکیج زمینی مشهد، تمامی فرآیند را به متخصصین و تعمیرکاران کاربلد بسپارید. چرا که در صورت عدم رعایت اصول نصب، امکان خرابی و یا نشت هر یک از اتصالات پکیج زمینی وجود دارد.

نصب پکیج گرمایشی مشهد

پکیج‌های گرمایشی عمدتا گرمای زیادی تولید می‌کنند. برای نصب پکیج گرمایشی مشهد در اماکن مسکونی، حتما به وجود تهویه مناسب دقت کنید. البته به هنگام نصب پکیج گرمایشی مشهد حتما مجاری دودکش و خروجی گازهای تولیدی پکیج‌ را بررسی کنید.

از نصاب بخواهید پس از نصب کامل پکیج، فرآیند تست اتصالات گازی پکیج گرمایشی را نیز انجام دهد، چرا که در صورت نشت گاز در پکیج گرمایشی، امکان انفجار و یا حتی گاز گرفتگی وجود دارد.

جابجایی پکیج در شهر مشهد

برای جابجایی پکیج در شهر مشهد، ابتدا باید تمامی تمهیدات لازم جهت حفظ پکیج را در نظر بگیرید. نکته مهم آن است که به هنگام جابجایی پکیج در شهر مشهد، از افراد متخصص که برای جابجایی اصولی آموزش دیده‌اند کمک بگیرید.

پکیج‌های گرمایشی دارای اتصالات متعددی هستند و به هنگام جابجایی می‌توانید از متخصصین ما کمک بگیرید. افراد متخصص جهت انتقال پکیج، به همراه تمامی ابزارهای لازم برای بازنمودن اتصالات از مبدا و نصب در مقصد، در مکان اعلامی از سوی شما حضور می‌یابند.

شما با کمک تکنسین متخصص ما، کمترین نگرانی و دغدغه‌ای برای انتقال پکیج خود در شهر مشهد نخواهید داشت. تنها کافی است که با ما تماس بگیرید.

هزینه نصب پکیج مشهد

عوامل بسیار متعددی در تعیین هزینه نصب پکیج مشهد نقش دارند. از هزینه ایاب و ذهاب(کمترین) تا دستمزد نصاب، هزینه ابزارهای لازم و حتی بررسی لوله‌کشی‌های پکیج، همگی در تعیین قیمت هزینه پکیج مشهد تاثیرگذارند.

اما برای صرفه‌جویی در هزینه نصب پکیج مشهد، تنها کافی است از افراد متخصص بهره بگیرید. عموما تعمیرکاران تازه‌کار، بدلیل عدم دانش کافی، شاید نتوانند به تنهایی پکیج شما را نصب کنند. این اتفاق به تنهایی هزینه نصب پکیج مشهد شما را چند برابر می‌کند. تنها کافی است برای کاهش نصب پکیج مشهد، از افراد متخصص کمک بگیرید.

محل نصب پکیج مشهد چه شرایطی باید داشته باشد؟

یکی از سوالاتی که حتی پیش از تهیه پکیج نیز، ذهن ما را درگیر می‌کند، محل نصب پکیج مشهد است. برای نصب پکیج باید میزان نیاز خود را در نظر بگیرید. میزان نیاز روزانه، هفتگی و یا ماهانه شما در تعیین اندازه و نوع پکیج گرمایشی بسیار تاثیرگذار است.

اما جدا از میزان ابعاد پکیج، مواردی وجود دارد که باید به هنگام نصب، درباره محل نصب پکیج در نظر بگیرید، که عبارتند از؛

  • پکیج را در فضای بسته نصب نکنید.
  • اگر پکیج را در فضای حیات نصب می‌کنید، حتما هرچند روز یکبار، دودکش را بررسی کنید.
  • به هیچ عنوان پکیج را در حمام نصب نکنید.
  • توصیه می‌شود پکیج را در آشپزخانه نصب نکنید.
  • بهتر است برای نصب پکیج برروی پشت بام، از سایه‌بان برای پکیج استفاده کنید.

حجم فضای محل نصب دستگاه پکیج چه مقدار باید باشد؟

درباب حجم فضای محل نصب پکیج پیش از این نکاتی را اشاره کردیم. دقت کنید که بین پکیج گرمایشی تا دیوار مقابل، حتما بیش از 1متر فاصله وجود داشته باشد. از سویی برای جلوگیری از خرابی پکیج، از قرارگرفتن در معرض تابش مستقیم نورخورشید، جلوگیری کنید.

به هنگام نصب پکیج زمینی، به نحوه قرارگیری دقت نمایید. همچنین باید میان پکیج زمینی و وسایل دیگر همچون ابزارآلات، ماشین لباس‌شویی و… باید حداقل 30 سانتی‌متر فاصله بگذارید.

محل هایی که برای نصب پکیج مشهد مناسب نیستند

برخی از مکان‌ها، بخش‌هایی از منزل و یا محل کار هستند که مناسب نصب پکیج مشهد نیستند. تعدادی از این مکان‌ها عبارتند از؛

  • انبارهای دفتر و یا ساختمان
  • حمام منزل
  • فضای آشپزخانه
  • اتاق خواب
  • کنار اجاق گاز
  • استودیو‌های بسته

بدلیل بسته بودن فضای مکان‌های فوق، امکان تهویه مناسب برای پکیج وجود نداشته و احتمال آسیب را افزایش می‌دهد.

نکات مهمی که قبل از باز کردن کارتن و نصب پکیج باید چک کرد

پیش از باز نمودن کارتن پکیج، حتما به گارانتی آن توجه کنید. وجود خدمات پس از فروش، گواهینامه‌های داخلی و بین المللی و همچنین وجود گارانتی، بسیار مهم است.

پیش از نصب پکیج، حتما دفترچه راهنمای نصب را مطالعه نمایید. اگر تمایل دارید خودتان پکیج را نصب کنید، توصیه می‌کنیم محدودیت‌ها و امکانات لازم به هنگام نصب را در نظر بگیرید. برخی از پکیج‌ها محدودیت‌های در نصب و یا نگهداری دارند. این شرایط را حتما در نظر بگیرید.

اما شما می‌توانید بدون نگرانی، فرآیند جابجایی، نصب و تعمیرات پکیج خود را به متخصصین ما بسپارید، تنها کافی است با ما تماس بگیرید.

نکات مهم جهت نصب پکیج در مشهد

یکی از نکات بسیار مهم جهت نصب پکیج در مشهد، فاصله ایمن پکیج با وسایل قابل اشتعال است. اگر از کاغذ دیواری برای منزل خود استفاده نموده‌اید، توصیه می‌کنیم حتما از لایه محافظ اشتعال پشت پکیج دیواری خود استفاده کنید. لازم بذکر است که برای دیوارهای گچی، نیازی به استفاده از لایه محافظتی نیست.

در نظر داشته باشید که نصب، راه‌اندازی و تعمیر پکیج‌های گرمایشی نیازمند مهارت تخصصی است. به شما توصیه می‌کنیم برای نصب پکیج در مشهد و همچنین نصب و تعمیر شوفاژ در مشهد، از افراد متخصص دارای گواهینانه معتبر کمک بگیرید.