فروش ویژه کولر گازی

همین حالا تماس بگیر 09152608100

نمایندگی فروش گاز رومیزی مشهد

 ما در مجموعه اسدی کالا به‌عنوان یکی فروشگاه اجاق گاز مشهد شناخته می‌شویم. خرید اجاق گاز در مشهد  از فروشگاه اسدی کالا به صورت قسطی امکان‌پذیر است. ما این امکان را برای همشهریان مشهدی مهیا کرده‌ایم تا هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین بتواند خرید گاز خود را به سرانجام برسانند.

برای راهنمایی های بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید و بهترین اجاق گاز را برای منزل خود خریداری کنید.

اسدی کالا با بیش از 1600 متر مساحت، تمامی تجهیزات آشپزخانه اعم از، گاز رومیزی، اجاق گاز، هود، سینک، فر توکار را در انواع برند گرد هم جمع آورده است.

تمامی خدمات فروش اقساطی با شرایط ویژه به همراه نصب و تعمیرات تخصصی را نیز پشتیبانی می‌نماید. اسدی کالا نمایندگی اکثر برندهای مطرح کشوری برای اجاق گاز است از جمله این موارد عبارتند از: گاز صفحه ای داتیس، گاز صفحه ای آلتون، بیمکث،  نمایندگی کن در مشهد و…

خرید گاز رومیزی در مشهد

انتخاب اجاق گاز مناسب برای آشپزخانه یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که باید در هنگام تجهیز آن گرفت. گاز رومیزی به دلیل اشغال فضای کمتر و زیبایی ظاهری به یکی از پرطرفدارترین اجاق گازها در بین خانواده‌های ایرانی تبدیل شده است.

نمایندگی اسدی کالا در مشهد

بارزگانی اسدی کالا به عنوان یکی از معتبرترین فروشگاه‌های لوازم آشپزخانه در مشهد، با سابقه درخشان در زمینه فروش انواع مدل‌ها و برندهای اجاق گاز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

مزایای خرید از بازرگانی اسدی کالا

تنوع بی‌نظیر محصولات: در اسدی کالا می‌توانید گاز رومیزی از برندهای معتبر ایرانی و خارجی را با کیفیت بالا و قیمت‌های مناسب پیدا کنید.

گارانتی معتبر: تمامی اجاق گازهای موجود در اسدی کالا دارای گارانتی معتبر هستند تا شما با خیالی آسوده از آنها استفاده کنید.

قیمت‌های رقابتی: بازرگانی اسدی کالا با حذف واسطه‌ها اجاق گاز را به صورت مستقیم از شرکت‌های تولیدی به شما عرضه می‌کند و به همین دلیل قیمت‌های ارائه شده در این فروشگاه بسیار رقابتی هستند.

خدمات پس از فروش: بازرگانی اسدی کالا با ارائه خدمات پس از فروش به شما عزیزان در تمام مراحل خرید و استفاده از اجاق گاز در کنار شما خواهد بود.

فروش اقساطی: اسدی کالا امکان خرید اقساطی اجاق گاز را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید با توجه به بودجه خود اجاق گاز مورد نظرتان را خریداری کنید.

 

جدید ترین محصولات

در انتخاب خود دچار مشکل شده اید؟

پشتیبان های ما آماده راهنمایی شما در زمینه انتخاب و خرید کالای مناسب با نیازتان هستند.

ارسال در کمترین زمان

پست پیک

پیگیری لحظه ای سفارش

سامانه رهگیری

مشاوره و پاسخگویی

۲۴ ساعته

پرداخت آسان و سریع

آنلاین

سوالات متداول

ما در مجموعه اسدی کالا به عنوان نماینده فروش و تعمیر انواع اجاق گاز در مشهد برخی از سوالات مشتریان که با مشکل مواجه شده بودند همراه با جواب در زیر ارائه داده ایم:

خرید گاز از اسدی کالا چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مهم ترین ویژگی های خرید گاز از اسدی کالا، خرید قسطی گاز در مشهد است. همچنین نصب و راه اندازی گاز توسط متخصصین مجموعه ما به صورت رایگان انجام می شود.

حدودا بعد از خرید، 24 ساعت زمان لازم است تا اجاق گاز خریداری شده شما در مشهد تحویل داده شود.

خدمات پس از فروش در اسدی کالا شامل تمامی محصولات می شود. البته که این خدمات از نمایندگی اصلی برند مورد نظر در شهر مشهد صورت می گیرد.

بله تمامی محصولات دارای 2 سال گارانتی پس از خرید هستند که توسط شرکت برند خریداری شده، ارائه می شود.