فروش ویژه کولر گازی

همین حالا تماس بگیر 09152608100

خدمات پس از فروش لورچ مشهد

اسدی کالا، تمامی خدمات پس از فروش پکیج لورچ در مشهد، از جمله نصب و تعمیر رادیاتور در مشهد در انواع برند از جمله لورچ را توسط متخصصین خبره انجام می‌دهد. کافی‌ست جهت دریافت خدمات هم‌اکنون تماس بگیرید.

خدمات خدمات پس از فروش لورچ در مشهد

نصب و تعمیر انواع کولرآبی، پکیج، رادیاتور لورچ در مشهد

تلفن ثابت واحد خدمات : 09152608100

تعمیر شوفاژ لورچ در مشهد

برند لورچ، شوفاژ خود را براساس تکنولوژی روز دنیا تولید می‌کند. همین کار، موجب شده است تا شوفاژ/رادیاتور لورچ در رده بهترین‌های بازار قرار بگیرد. این رادیاتورها در رنگ سفید، حجم پایین و مجهز به قطعات با کیفیت می‌باشند. برند لورچ برای مکان‌های مختلف، متراز 80،60 ،100، 110، 120، 140 و 160 را برای رادیاتورهای خود قرار داده است. در صورت هرگونه خرابی، تعمیرکاران متخصص اسدی کالا آماده هستند تا مشکل شما را بر طرف نمایند.

نمایندگی رادیاتور لورچ در مشهد
بازرگانی اسدی نمایندگی خرید کولر لورچ در مشهد

سرویس کولر آبی لورچ در مشهد

کولرهای آبی لورچ هوای داخل محفظه که به وسیله‌ی آب پوشال سرد شده است هوای داخل اتاق را تهویه می‌کند. بدنه این کولر در دمای 180 تا 200 درجه رنگکاری شده است، تا استحکام آن بیشتر شده و زیبایی آن حفظ شود. همچنین برند لورچ برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان، برای کولرهای آبی تا دو سال گارانتی در نظر گرفته‌است.

جهت گرفتن خدمات نصب کولر آبی لورچ و همچنین سرویس و تعمیر آن، کافی‌ست با ما در تماس باشید.

خدمات پکیج لورچ مشهد

پکیج دیواری لورچ با قطعاتی که طبق استانداردهای ملی و بین‌المللی تولید شده است. این پکیج‌ها راندمان حرارتی بالایی داشته و به ترموستات اتاق متصل می‌شود. از مشخصات پکیج‌ دیواری‌ لورچ دارا بودن سیستم یخ‌زدگی، دودکش دوجداره، عیب‌یاب هوشمند و هواگیری اتوماتیک می‌باشد. این محصول با سیستم احتراق آهسته، راندمان حرارتی بالا و مصرف سوخت پایین موجب صرفه جویی میزان انرژی مصرفی شما خواهدشد.

تمامی خدمات مربوط به خدمات پکیج لورچ از جمله نصب و تعمیرات آن توسط متخصصین بازرگانی اسدی انجام می‌شود.

بازرگانی اسدی نمایندگی خرید پکیج لورچ در مشهد

خدمات پس از فروش لورچ

خدمات متنوعی که بازرگانی اسدی برای شما عزیزان در مشهد ارائه می‌دهد، نصب محصولات لورچ در مشهد و همچنین تعمیرات محصولات لورچ می‌باشد. ارائه خدمات مختلف از جمله: تعمیر برد پکیج لورچ، تعمیر آبگرمکن دیواری لورچ، تعمیر آبگرمکن زمینی لورچ، تعمیرگاه پکیج لورچ، خدمات پکیج لورچ مشهد می‌باشد.

مطالعه بیشتر: فروش اقساطی انواع مدل های دستگاه تصفیه آب در مشهد

تعمیر لورچ مشهد برد پکیج

کارخانه‌ی لورچ با استفاره از روش‌های بهینه برای تولید و مونتاژ قطعات توانسته در صنعت محصولات سرمایشی و گرمایشی کنار برندهای معروف بازار قرار بگیرند. 

بدیهی است ارائه خدمات در این سطح نیازمند نیروهای متعهد، مجرب و کارآمد است که جذب ایشان با وسواس خاصی صورت پذیرفته تا در سطوح مختلف شرکت درحد و شان مشتریانمان با افتخار حاضر باشیم.

·         تعمیر برد پکیج لورچ

·         تعمیر آبگرمکن دیواری لورچ

·         کیت تعمیر پکیج لورچ

·         تعمیر آبگرمکن زمینی لورچ

·         تعمیرگاه پکیج لورچ

·         تعمیر رگلاتور آبگرمکن دیواری لورچ

·         تعمیر رادیاتور لورچ

·         تعمیر آبگرمکن لورچ

·         تعمیر برد لورچ

·         تعمیر شوفاژ لورچ

·         تعمیر ابگرمکن لورچ

نصب و تعمیر آبگرمکن لورچ در مشهد

استفاده از آب‌گرم یکی از ضروریات هر زندگی است، پس در انتخاب آن باید بسیار دقت کرد. آبگرمکن لورچ با امکاناتی که دارد بلافاصله بعد از روشن شدن، آب را گرم کرده و می‌تواند تا دمای 85 درجه برساند. از دیگر قابلیت‌هایی که این مدل آبگرمکن دارد، شیر کنترل برای تنظیم گاز ورودی، شستی تنظیم دما و سیستم ایمنی مضاعف می‌باشد. همچنین در آبگرمکن لورچ ترموکوبلی تعبیه شده است که با خاموش شدن شعله‌، گاز متصل به آن قطع می‌گردد. 

اگر به اطلاعات بیشتر در مورد خدمات لورچ نیاز دارید، می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.