فروش ویژه کولر گازی

همین حالا تماس بگیر 09152608100

نمایندگی رسی در مشهد

فروشگاه اسدی کالا با ارائه خدمات پس از فروش برای محصولات چینی رسی مشهد به رضایت مشتریان می اندیشد. مشتریان می توانند جهت مشاهده و بررسی محصولات به شعبه ما در بلوار پیروزی بین پیروزی 27 و 29 به صورت حضوری و یا به سایت فروشگاه اینترنتی اسدی کالا مراجعه کرده و نسبت به بررسی، مقایسه، انتخاب و نهایتا خرید اقدام نمایند. شما سروران عزیز می توانید با انتقادات و پیشنهادهای خود ما را در این راه یاری کنید.

تلفن ثابت: 05138843131

نمایندگی توالت فرنگی رسی مشهد

توالت فرنگی رُسی مشهد

طراحی توالت فرنگی رسی با تکیه بر توانایی های متخصصان مجرب به گونه ای زیبا و مدل های به روز با ابعاد بزرگ و همچنین با در نظر گرفتن نکات بهداشتی و طبی، گام های موثری در راستای آرامش و سلامت مشتریان خود برداشته است. این محصول با کیفیت ایرانی در نزدیکی شهر یزد در شهرک صنعتی تفت تولید می شود. از مجموعه محصولات این شرکت شامل چند نوع توالت فرنگی و وال هنگ با رنگ‌های مشکی مات، خاکستری مات و سفید است. شما می‌توانید از بین محصولات اشاره شده رنگ و طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. هر کدام از این محصولات با طراحی و کیفیت مطلوب خود، گزینه مناسبی برای نیازهای شما می ‌باشند.

شرکت رُسی با تخصص خود در محصولات بهداشتی با رعایت جدیدترین تکنولوژی‌ های روز دنیا و حفظ حقوق مصرف ‌کننده و اصول و معیارهای محیط زیستی و همچنین دریافت گواهی‌نامه‌ ها و استانداردهای لازم، ورود خود را به صنعت چینی و سرامیک اعلام کرده است. هدف اصلی این شرکت تمرکز بر کیفیت و تکنولوژی پیشرفته و تولید محصولاتی است که با نیازهای مدرن جامعه سازگار بوده و استانداردهای بین‌المللی را رعایت کند. علاوه بر این، رُسی توجه ویژه‌ای به جنبه‌های محیط زیستی دارد و در راستای حفظ محیط زیست، استفاده از مواد بازیافتی و سبز، مدیریت پسماند، و بهره‌برداری بهینه از منابع انرژی را در فرآیند تولید خود رعایت می ‌کند.

از ویژگی های توالت فرنگی این برند طراحی منحصر به فرد آن ها که کمترین فشار روی زانوها و کمر وارد می شود، می توان اشاره کرد. ویژگی دیگری که آن را از دیگر برندها متمایز کرده است، کیفیت، زیبایی، ماندگاری آن می باشد.

قیمت توالت فرنگی رسی در مقایسه با مدل های وارداتی بسیار مناسب می باشد. چرا که کیفیت قطعات، راحتی نصب و سیستم تخلیه توالت فرنگی همانند برندهای خارجی دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد. توالت های فرنگی رسی در انواع یک تکه، دو تکه، خروجی به کف و دیوار، بیده دار و ساده می باشد. مجموعه بازرگانی اسدی کالا برای مشتریان خود محصولات رسی را در کنار هم قرار داده تا مشتریان بتوانند با مقایسه آن ها با دیگر محصولات بهترین انتخاب را داشته باشند.

مطالعه بیشتر: نمایندگی رسمی محصولات چینی کرد در مشهد

نکات خرید توالت فرنگی رسی مشهد

نکات خرید

در هنگام خرید توالت فرنگی رسی مشهد یکی از مهم ترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید این است که صحت اصل محصول و اطلاعات فنی آن را بررسی کنید. به عنوان مثال باید به آرم های پخت شده بر روی محصولات رسی توجه داشته باشید و آن را با آرم اصلی تطابق دهید.
نکته دیگری که باید در هنگام خرید محصولات رسی مشهد در نظر داشت این است که لیبل های درج شده بر روی محصول را ارزیابی کنید که شامل اطلاعات مهمی از جمله درجه بندی محصولات است.

بررسی اطلاعات فنی موجود روی محصول توالت فرنگی به قیمت و آگاهی از مدل توالت فرنگی کمک بسیار بزرگی می کند.

مطالعه بیشتر: نمایندگی رسمی محصولات ایمن آب در مشهد

یک توالت فرنگی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی یک توالت فرنگی خوب

برای خرید یک توالت فرنگی با ویژگی ‌های خوب، افراد زمان زیادی را صرف جست و جو در بین برندهای مختلف این محصول می ‌کنند. همان طور که می دانیم فاکتورهای زیادی در ساخت توالت موثر هستند که مهم ترین آن ها کیفیت و مواد استفاده شده می باشد. به طور کلی اکثر مصرف کنندگان و متقاضیان به دنبال توالتی هستند که از علاوه بر کیفیت بالا از مواد مرغوب ساخته شده باشد. به عنوان مثال، ممکن است به دنبال توالتی با ساختار محکم، مقاوم در برابر ضربه و آب و ساخته شده با موادی نیمه‌ کیفیت نباشند. این ویژگی ها از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که موجب می شود بهره وری بیشتری از توالت فرنگی داشت.

برای دریافت مشاوره رایگان خرید توالت فرنگی رسی مشهد و دریافت نظرات کارشناسان درباره هر محصول با شماره 05138843131 تماس بگیرید.

چه نوع توالت فرنگی از محصولات رسی مشهد برای شما مناسب است؟

در انتخاب یک توالت فرنگی مناسب از محصولات رسی مشهد باید نکات زیر در نظر بگیرید:

1-نوع استفاده و اندازه سرویس بهداشتی: برای انتخاب توالت فرنگی مناسب، باید نوع استفاده مورد نظر و اندازه سرویس بهداشتی در نظر داشت. به عنوان مثال برخی از توالت ‌ها برای استفاده در محل ‌های عمومی طراحی شده‌ اند و باید مقاومت و مدلی مناسب داشته باشند. در برخی دیگر از موارد، برای استفاده در مکان‌ های خانگی یا فضاهای محدود، توالت‌ هایی با سایز کوچک تر مناسب هستند.

2-مدل نشیمن‌گاه: ویژگی مدل نشیمن‌گاه تاثیر زیادی در راحتی و آسایش استفاده از توالت دارد. توالت‌ هایی با نشیمن‌گاه‌ طراحی شده به شکل انسانی و مناسب با نحوه نشستن کاربران راحتی بیشتری را فراهم می ‌کنند.

3-سیستم تخلیه: در انتخاب توالت فرنگی متناسب با امکانات سرویس بهداشتی شما، نوع سیستم تخلیه توالت فرنگی نیز مهم است. توالت‌ هایی با سیستم تخلیه قوی و کارآمد که به طور موثر زائدات را به خوبی تخلیه می‌ کنند، انتخاب مناسبی هستند. همچنین، سیستم ‌های ضد بو و آنتی باکتریال هم می‌ توانند در انتخاب توالت فرنگی مناسب تأثیرگذار باشند.

به طور کلی، انتخاب توالت فرنگی مناسب از محصولات رسی مشهد نیازمند بررسی دقیق نیازها و نیازمندی ‌های شما است. در این مقاله، ویژگی‌های توالت فرنگی خوب به طور کامل توضیح داده شده است.

دلایل خرابی سیستم تخلیه توالت فرنگی چیست؟

همه توالت فرنگی ها بعد از مدتی سیستم تخلیه آن ها دچار مشکل می شود. متخصصان و طراحان محصولات رسی مشهد در طراحی این محصول این مشکل را در برطرف نموده اند. همین امر موجب برتری محصولات رسی از دیگر برندهای داخلی و خارجی شده است. در ادامه به برخی از دلایل تخلیه کامل توالت فرنگی اشاره شده است:

دلایل خرابی سیستم تخلیه توالت فرنگی

به طور کلی عدم تخلیه کامل توالت فرنگی دلیل زیادی دارد اما رایج ترین و اساسی ترین مشکل تخلیه نشدن آب توالت فرنگی، گرفتگی توالت یا چاه می باشد. این گرفتگی که در توالت های ایرانی هم اتفاق می افتد اغلب در سیفون یا شترگلو است که به دلیل عدم تخلیه مناسب و ورود شی به توالت فرنگی رخ می دهد.

جهت رفع گرفتگی توالت فرنگی می توان از روش ‌های زیر استفاده کرد:

-درصورتی که گرفتگی توالت فرنگی شدید نباشد: استفاده از دستگاه تراکم هوا

-در صورتی که گرفتگی توالت فرنگی سطحی باشد: استفاده از پمپ خانگی

-در صورتی که گرفتگی توالت فرنگی شدید باشد: استفاده از فنر لوله بازکنی

نمایندگی والهنگ رسی مشهد

والهنگ رُسی مشهد

وال هنگ مدل دیگری از توالت فرنگی می باشد که در تولید و طراحی آن از به روزترین تکنولوژی ها استفاده شده است. یکی از مهم ترین تصمیمات برای داشتن یک سرویس بهداشتی شیک و زیبا، انتخاب یک والهنگ رسی مناسب و با کیفیت می باشد. محصولات بهداشتی رسی مشهد با کیفیت، مدرن، کارکرد بالا، در جهت تامین اهداف مصرف کنندگان تولید و به بازار عرضه می شود.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد والهنگ رسی، میزان استفاده‌ آب کمتر نسبت به محصولات قدیمی است. سیفون آن به گونه‌ای طراحی شده که در مصرف آب صرفه‌ جویی می ‌شود.

از مهم ترین ویژگی های مربوط به طراحی و ساخت سرویس بهداشتی رسی، چینی به کار رفته در آن می باشد. چینی که برای این محصولات انتخاب شده است، زیبایی و کیفیت کافی را دارد. هم چنین حفظ رنگ و دوام از دیگر ویژگی های سرویس بهداشتی رُسی با طراحی خوب و عالی است.

در صورتی که قصد دارید برای سرویس بهداشتی خود والهنگ خریداری و یا آن را تعویض نمایید می توانید به فروشگاه های ساختمانی که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه کنید. بازرگانی اسدی بزرگترین هایپر ساختمانی شرق کشور و نماینده برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد.

چه با مراجعه حضوری چه از طریق تماس می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. کارشناسان ما با ارزیابی سرویس بهداشتی و بودجه شما، بهترین و مناسب ترین محصول را به شما ارائه خواهند داد. اسدی کالا برای کالاهای موجود در فروشگاه علاوه بر گارانتی خود محصولات، 2 سال پشتیبانی در نظر گرفته است.

نمایندگی محصولات بهداشتی رسی مشهد

ویژگی که موجب شده محصولات بهداشتی رسی از دیگر برندها متمایز شود، طراحی منحصر به فرد، کیفیت و عملکرد آن می باشد. این شرکت در راستای افزایش کیفیت و عملکرد خوب از مرغوب ترین مواد اولیه، سیستم به روز و کنترل شده جامع کیفیت TQM استفاده کرده است. نکته مهمی که باید در هنگام خرید محصولات بهداشتی در نظر گرفت، کارایی و نحوه عملکرد محصولات می باشد. در ادامه به مهم ترین ویژگی محصولات رسی اشاره شده است:

  • مدل های مدرن و زیبا با طراحی منحصربه فرد مخزن مطابق با مدل های به روز اروپا
  • ضخامت لعاب، درخشندگی لعاب، درصد پایین جذب آب، مقاوم در برابر فرسودگی و جرم گیری
  • پوشش لعاب در تمامی سطوح پنهان از جمله داخل مخزن و کانال های داخلی تخلیه فاضلاب (سیفون تخلیه) به کار برده شده است.
  • صرفه جویی در مصرف آب
  • درب دوبل اسلیم آرام بند و نصب آسان
  • تخلیه آبشاری در توالت فرنگی به علت داشتن خروجی بزرگ تر (خروجی ۱۰) دچار هیچ گونه گرفتگی نخواهد شد.

ویژگی های اشاره شده در بالا و گواه بیشتر کارشناسان معتبر صنعت چینی بهداشتی، محصولات رسی قابل رقابت با برندهای مطرح بین المللی می باشند.

مطالعه بیشتر: فروش اقساطی انواع مدل های والهنگ در مشهذ

مرکز فروش محصولات بهداشتی رسی مشهد

اسدی کالا بزرگترین هایپر ساختمانی شرق کشور است که نمایندگی برندهای معتبر داخلی وخارجی از جمله محصولات رسی را دارا می باشد. مجموعه اسدی با درنظر گرفتن همه فاکتورهای کیفی و فنی خود در جهت حفظ رضایت مشتریان، نمایندگی برند رُسی را از آن خود کرده است. از جمله مشکلاتی که باعث می شود افراد از نماینده های رسمی و معتبر خرید نکنند، کالاهای تقلبی، عدم گارانتی مناسب، نداشتن خدمات پس از فروش، قیمت بالا، عدم پاسخ گویی کارخانه تولید کننده و یا شرکت وارد کننده کالا به شکایت مشتری می باشد. فروشگاه بازرگانی اسدی به عنوان یکی از بزرگترین تامین کننده های تجهیزات ساخت و ساز در کشور تضمین کننده اصالت و گارانتی این محصولات می باشد.

نصب محصولات رسی در مشهد

با مراجعه حضوری یا از طریق تماس تلفنی با مجموعه اسدی کالا هر آنچه که نیاز دارید را دریافت کنید. از جمله خدمات ما، مشاوره رایگان جهت خرید کالا، نصب محصولات رسی ، خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیر محصولات این برند می باشد.

آدرس نمایندگی فروش رسی در مشهد

فروشگاه بازرگانی اسدی، نمایندگی فروش برندهای متنوع در مشهد به آدرس: مشهد بلوار پیروزی، حد فاصل میدان سلمان و میدان حر، بین پیروزی 27 و 29 می‌باشد.

شماره تلفن نمایندگی رسی

جهت ارتباط با کارشناسان ما در مشهد کافی ا‌ست با شماره 05138843131 تماس حاصل فرمائید.

توضیحات بیشتر جمع کردن

در انتخاب خود دچار مشکل شده اید؟

نمایندگی فروش اخوان در مشهد با شماره تلفن 05138843131 آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. این نمایندگی انواع محصولات اخوان را ارائه می دهد.

ارسال در کمترین زمان

پست پیک

پیگیری لحظه ای سفارش

سامانه رهگیری

مشاوره و پاسخگویی

۲۴ ساعته

پرداخت آسان و سریع

آنلاین