فروش ویژه کولر گازی

همین حالا تماس بگیر 09152608100

نمایندگی ایلیا استیل مشهد

برند ایلیا استیل یکی از بهترین مجموعه‌هایی است که محصولاتی از قبیل فر، اجاق‌گاز، استیل، هود و مایکروویو را تولید می‌کند. هرکدام از این محصولات در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود. همچنین مجموعه اسدی کالا به‌عنوان نمایندگی ایلیا استیل مشهد خدمات پرداخت اقساطی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

 

نمایندگی ایلیا استیل در مشهد

شرکت فردوس کاران امید که با نام ایلیا استیل شناخته می‌شود در سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرد. این برند با تولید محصولات باکیفیت خیلی زود توانست جایگاه خوبی در کشورمان به دست‌آورد. از همین رو توانست به جز فروشگاه مرکزی و کارخانه خود در تهران، برخی از نمایندگی‌ها را به مجموعه‌های دیگر شهرها واگذار کند.

خوشبختانه مجموعه ما توانست نمایندگی ایلیا استیل در مشهد را داشته باشد. ما به‌عنوان نمایندگی ایلیا استیل مشهد، هر محصولی که این شرکت تولید می‌کند را به شما عزیزان ارائه می‌کنیم. این برند به‌طورکلی محصولات متنوعی از قبیل استیل، فر، اجاق‌گاز، هود، مایکروویو را تولید می‌کند.

نمایندگی گاز ایلیا استیل (اجاق گاز ایلیا استیل)

برند ایلیا استیل در سال‌های فعالیت خود مدل‌های گوناگونی از اجاق‌گازهای رومیزی را تولید کرده است.  اجاق‌گازهای  این برند در مدل‌های استیل و شیشه‌ای تولید می‌شود. هرکدام از اجاق‌گازهای استیل و شیشه‌ای نیز مدل‌های مختلفی دارند که  هرکدام دارای ویژگی‌های منحصربه‌فرد هستند. اسدی کالا نمایندگی اکثر برندهای مطرح کشوری برای اجاق گاز مشهد و گاز رومیزی‌‎ست. از جمله گاز رومیزی داتیس، نمایندگی گاز رومیزی آلتون 

نمایندگی هود ایلیا استیل مشهد

 در ابتدا باید بگوییم که مدل‌های مختلفی از هود توسط این برند تولید می‌شود که هرکدام مشخصات خاص خود را دارند. سارینا خم، هلیا، میترا، آسانا و… تنها بخشی  از هودهای تولید شده ایلیا استیل است. ویژگی‌های منحصربه‌فرد هرکدام از این مدل‌ها در قیمت آن‌ها تأثیرگذار است. می‌توانید قیمت دقیق را در کنار هرکدام از محصولات مشاهده کنید.

ایلیا استیل مشهد قیمت سینک

بر اساس ساختاری  که شما  می‌خواهید، ایلیا استیل به تولید مدل‌های مختلف استیل دست‌زده است. در واقع شما می‌توانید بر مبنای نیاز، سلیقه و بودجه خود انواع مختلفی مانند سینک‌های روکار، توکار، کورینی، زیر صفحه‌ای و … را تهیه کنید. هرکدام از این مدل‌ها در سایت ما  در کنار محصول قیمت‌گذاری شده است.

ایلیا استیل مشهد قیمت فر

فرهای تولید شده توسط ایلیا استیل در مقایسه با دیگر تولیدات این برند مدل‌های مختلف کمتری  دارد. اگرچه باید گفت کیفیت آن‌ها معمولاً توانسته رضایت خاطر مشتریان را به دست‌آورد. قیمت تمامی فرها نیز در سایت ما قابل‌مشاهده است. همچنین برای کسب دقیق قیمت‌ها و گرفتن مشاوره لازم برای خرید یک فر خوب می‌توانید با مجموعه ما تماس بگیرید. علاوه بر ایلیا استیل برندهای مطرح دیگر همچون فر توکار داتیس، آلتون، کن، بیمکث و… می باشد.

ایلیا استیل مشهد قیمت مایکروفر

ایلیا استیل  با توجه‌ به موفقیت‌هایی که در تولید استیل، فر، اجاق‌گاز و هود به دست‌آورد در نهایت وارد تولید مایکروویو شد. اگرچه  مدل‌های کمی توسط این مجموعه تولید شده اما کیفیت و قیمت مناسب آن‌ها باعث شده تا مشتریان مجاب به خرید  شوند. قیمت مایکروویوهای ایلیا استیل در مقایسه با همتایان خارجی خود پایین‌تر است. از همین رو مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

نمایندگی ایلیا استیل مشهد

یکی از مزایای خرید از نمایندگی‌های معتبر، برخورداری از خدمات پس از فروش مناسب است. برخی از این خدمات توسط خود برند ایلیا استیل در نظر گرفته می‌شود. به طور مثال این برند برای هر کدام از محصولات خود گارانتی‌های مختلفی را لحاظ کرده است.

نمایندگی ایلیا استیل مشهد نصب

نصب هرکدام از محصولات ایلیا استیل نیاز به اصول خاصی دارد. در واقع اگر بر مبنای ضوابط و قوانین خاص خود نصب نشوند در آینده‌ای نزدیک می‌توانند مشکلاتی را ایجاد کنند. از همین رو تعمیرکاران ما می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند. هزینه نصب از جمله مباحثی است که به‌صورت رایگان انجام می‌شود. البته باید ذکر کرد که برخی از موارد لازم برای نصب محصولات مانند لوله‌کشی و سیم‌کشی، بنا به توافق با مشتری و با اخذ مبلغ انجام می‌شود.

گارانتی ایلیا استیل در مشهد

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز بیان کردیم، مدت‌زمان گارانتی محصولات مختلف این برند با یکدیگر تفاوت دارد. همچنین استفاده از گارانتی نیازمند داشتن شرایط و ضوابط ویژه‌ای است که می‌توانید تمامی این مسائل را در جدول زیر مشاهده کنید.

نوع محصول

مدت‌زمان گارانتی

فر

18 ماه

هود

24 ماه

سینک استیل

10 سال پس از خرید

اجاق‌گاز

18 ماه

سینک شیشه‌ای

1 سال پس از خرید

مدت‌زمان پشتیبانی از محصولات

10 سال

اعتبار ضمانت قطعات تعویض شده

6 ماه

شرایط و ضوابط استفاده از گارانتی نیز به شرح زیر است:

  • تنها محصولاتی تعویض می‌شود که بر اساس گزارش کارشناسان قابل تعمیر نباشد.
  • صرفاً محصولاتی شامل گارانتی هستند که توسط مجموعه ایلیا استیل یا نمایندگی رسمی آن‌ها نصب شده باشد.
  • ضمانت محصولات تنها شامل تعویض یا تعمیر قطعات است و با دستگاهی دیگر تعویض نمی‌شود.
  • ضمانت محصولات شامل لوازمی می‌شود که نبود آن‌ها در کار دستگاه یا محصول اختلال ایجاد می‌کند. در واقع ظاهر دستگاه و قطعات مصرفی در اثر استفاده یا آسیب به محصول شامل ضمانت نمی‌شود.
  • درصورتی‌که محصول به دلیل نوسانات برقی منزل یا استفاده نادرست مشتری خراب شده باشد، شامل ضمانت و گارانتی نمی‌شود.

ایلیا استیل مشهد تماس

شماره تماس مجموعه اسدی کالا به‌عنوان نماینده رسمی ایلیا استیل در مشهد

05138843131

05138815151

05138825299

05138800106

واحد فروش تلفنی

09152608100

 

توضیحات بیشتر جمع کردن

شماره نمایندگی ایلیا استیل

برای تماس با نمایندگی ایلیا استیل مشهد از شماره تماس 09152608100 استفاده کنید.

 

سوالات متداول نمایندگی ایلیا استیل در مشهد

آیا برند ایلیا استیل خوبه؟

محصولات تولید شده توسط برند ایلیا استیل به‌گونه‌ای است که همواره توانسته مشتریان زیادی را در داخل کشور به خود جذب کند. مجموعه اسدی کالا به‌عنوان نمایندگی ایلیا استیل در مشهد تمامی محصولات با کیفیت این برند را عرضه می‌کند. 

محصولات ایلیا استیل دارای 1 سال گارانتی هستند که شامل تعمیر یا تعویض قطعات معیوب در صورت استفاده صحیح از دستگاه می‌شود.

  • فروش کلیه محصولات ایلیا استیل شامل سینک، فر، هود و مایکروویو
  • ارائه مشاوره تخصصی جهت انتخاب بهترین محصول
  • نصب و راه اندازی محصولات توسط تکنسین‌های مجرب
  • ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر
  • تعمیر و سرویس کلیه محصولات ایلیا استیل

در  نشانی بلوار پیروزی، بین پیروزی 27 و 29  مجموعه بزرگ اسدی کالا آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز است. تمامی محصولات این برند را می‌توانید از نزدیک مشاهده کرده و از کمک مشاورین ما برای انتخاب بهترین محصول استفاده کنید.

برای این که تمامی شهروندان مشهد بتوانند از محصولات ایلیا استیل استفاده کنند شرایط پرداخت اقساطی را فراهم کرده‌ایم. بدین ترتیب می‌توانید محصول موردنظر خود را انتخاب کنید و بدون نیاز به پرداخت تمامی قیمت آن، محصول موردنظر خود را خریداری کنید.

ارسال در کمترین زمان

پست پیک

پیگیری لحظه ای سفارش

سامانه رهگیری

مشاوره و پاسخگویی

۲۴ ساعته

پرداخت آسان و سریع

آنلاین