نمایندگی باداب در مشهد

 مرکز رسمی فروش و خدمات پس از فروش  محصولات بادب در مشهد

 خدمات تخصصی (تعمیرات، نصب) انواع وان و جکوزی باداب در مشهد

آدرس نمایندگی باداب مشهد؛ بازرگانی اسدی:

بین پیروزی 27 و 29

تلفن ثابت: 
05138843131

نمایندگی جکوزی باداب در مشهد

به‌طورکلی مردم دنیا در پی این هستند تا بتوانند محصولاتی را خریداری کنند که علاوه بر داشتن کیفیت، دوام و مواردی ازاین‌قبیل، خدمات پس از فروش خوبی نیز به آن‌ها ارائه شود. تفاوتی که نمایندگی‌ها با فروشگاه‌های معمولی دارد نیز دقیقاً به خدمات پس از فروش و ارائه محصولات باکیفیت برمی‌گردد. ما به‌عنوان نمایندگی جکوزی باداب نیز دقیقاً موظف هستیم که در وهله اول محصولات با کیفیت این مجموعه را به شما ارائه دهیم.

علاوه بر محصولات باکیفیت، با ارائه خدمات پس از فروش مانند نصب و تعمیر جکوزی و وان، گارانتی و فروش اقساطی در صدد کسب رضایت مشتریان خود هستیم. از همین رو با جستجوی نمایندگی باداب مشهد ایران یا جستجوی نمایندگی باداب مشهد به انگلیسی می‌توانید به سایت ما دسترسی پیدا کنید.

مطالعه بیشتر: خرید اقساطی محصولات فارس وان در مشهد

نمایندگی باداب مشهد پیروزی

نمایندگی باداب مشهد

به‌منظور تهیه محصولات مختلف برند باداب مانند وان و جکوزی می‌توانید به آدرس مجموعه ما در بلوار پیروزی، بین پیروزی 27  و 29 حضور یابید. البته می‌توانید به‌راحتی از طریق سایت نیز خرید خود را انجام دهید اما برای اینکه بتوانید از نزدیک محصولات مختلف را مشاهده کنید می‌توانید به‌صورت حضوری در مجموعه ما بیایید.

قیمت جکوزی باداب

برند باداب بر اساس متراژ هر منزل و بر اساس سلایق مختلف، جکوزی‌های متنوعی را تولید می‌کند. هرکدام از جکوزی‌های تولید شده بر اساس کیفیت، جنس ساخت، ویژگی‌های منحصربه‌فرد و … قیمت‌های متفاوتی دارند. می‌توانید قیمت مدل‌های مختلف جکوزی را در سایت ما یا در سایت برند باداب مشاهده کنید.

مطالعه بیشتر: فروش اقساطی محصولات شاینی در مشهد

قیمت وان باداب

وان‌های تولید شده از سوی باداب نیز در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود. اگرچه تنوع وان‌ها در مقایسه با جکوزی کمتر است اما  باز هم وان‌های  این برند از کیفیت خوبی برخوردار هستند. در سایت مجموعه اسدی کالا می‌توانید قیمت مدل‌های گوناگون وان را مشاهده کنید.

فروشگاه مرکزی باداب

فروشگاه باداب مشهد

برند باداب فعالیت خود را از سال 1372 در کرج آغاز کرد. امروزه این شرکت توانسته در تولید محصولات مختلفی مانند وان، جکوزی، اتاق دوش، اتاق سونا و زیردوشی نفوذ گسترده‌ای را در بازارهای کشورمان داشته باشد. به‌مرورزمان  مجموعه‌های مختلف در هر شهر اقدام به اخذ نمایندگی این برند کردند. در شهر مشهد نیز مجموعه اسدی کالا توانسته نمایندگی برند باداب را به دست‌آورد.

کاتالوگ باداب

برای دریافت کاتالوگ باداب با کارشناسان تیم ما در ارتباط باشید.

نمایندگی خدمات پس از فروش باداب

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز بیان کردیم، خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی موجب می‌شود تا مشتریان به خرید از این مجموعه‌ها تمایل پیدا کنند. یکی از خدمات ارائه شده گارانتی است که از سوی مجموعه ما برای محصولات این برند در نظر گرفته‌ایم. هرکدام از محصولاتی که از این برند خریداری کنید به مدت 2 سال گارانتی دارد. از همین رو در صورت مشاهده هر نوع مشکلی در محصولات این برند در 2 سال اول می‌توانید از گارانتی آن استفاده کنید.

نصب وان جکوزی باداب در مشهد

خرید وان و جکوزی باداب در مشهد

نصب وان جکوزی از جمله مسائلی است که باید توسط متخصصین صورت بگیرد. زیرا عدم  نصب درست و اصولی می‌تواند مشکلات مختلفی را برای آن‌ها به وجود بیاورد. در راستای نصب وان‌های جکوزی مراحل زیر طی می‌شود.

  1. ابتدا باید محل نصب وان جکوزی مشخص شود. در این مرحله شما نیز باید نظر خود را بدهید تا مکانی که تمایل دارید مشخص شود.
  2. در مرحله بعد نوبت به انجام سیم‌کشی‌های اصولی است. به‌منظور استفاده از جت‌های ماساژور وان جکوزی نیاز به برقی با ولتاژ 220 است. جاگذاری پریز برق نیز باید با اصول خاصی صورت بگیرد. معمولاً جای پریز برق در ارتفاع 25 متری از کف زمین و در پشت دیوار وان جکوزی قرار داده می‌شود. همچنین پریز برق در سمتی قرار می‌گیرد که موتور جکوزی در آن قسمت قرار دارد.
  3. پس از مرحله سیم‌کشی، باید لوله‌کشی‌های جکوزی انجام شود. لوله‌کشی‌ها نیز در 25 متر بالاتر از کف زمین انجام می‌شود. محله تخلیه آب نیز باید دقیقاً در وسط وان باشد. امروزه خوشبختانه در خانه‌های نوساز لوله‌کشی‌های جکوزی در داخل حمام انجام شده است.
  4. کف زمین هنگام نصب وان جکوزی باید از بتن ساخته شده باشد تا بتواند وزن آن را تحمل کند. همچنین پایه‌ای چوبی قرار داده می‌شود تا تحمل وزن وان را افزایش دهد. این مرحله بسیار مهم است. زیرا تنظیم ارتفاع و پایه‌ها اگر به‌درستی انجام نشود می‌تواند مشکلات مختلفی را برای وان جکوزی ایجاد کند. به طور مثال در صورت عدم تنظیم درست پایه‌ها شاهد تخلیه نشدن آب وان خواهید بود.
  5. در مرحله آخر، کارکرد وان تست می‌شود. همچنین آزمایش نهایی وان به‌منظور رفع اشکالات احتمالی انجام می‌شود.

تعمیرات وان جکوزی باداب مشهد

اصولاً هر محصولی پس از گذشت مدت‌زمان طولانی و عدم استفاده درست دچار مشکلات مختلفی می‌شود. این مسئله می‌تواند برای وان جکوزی نیز به وجود بیاید. تعمیرکاران ماهر مجموعه ما می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند. به‌طورکلی مشکلات مختلفی می‌تواند برای وان‌های جکوزی به وجود بیاید. از جمله این مشکلات به شرح زیر است.

  • خارج‌شدن کم آب از ماساژورها
  • کم‌فشار شدن جت‌ها
  • کم‌شدن میزان هوای مخلوط با آب
  • روشن نشدن پمپ جکوزی
  • ایجاد صدای زیاد از سوی پمپ جکوزی
  • نشتی آب از زیر وان جکوزی
  • دیر تخلیه شدن آب از وان جکوزی

اسدی کالا به عنوان نمایندگی شاینی در مشهد و انواع برندهای دیگر برای فروش وان و جکوزی در مشهد از جمله باداب، نمایندگی فارسی وان مشهد، ریتون، تنسر Tenser، گوتیک توانسته است تمامی مدل‌های مختلف وان و جکوزی را در یک مکان برای راحتی انتخاب شما عزیزان گرد هم در آورد. کارشناسان اسدی کالا با توجه به فضای حمام شما، کاربرد و مصرف شما بهترین پیشنهاد را در خصوص انتخاب مدل و برند جکوزی و وان را خواهند داد.

فروش اقساطی باداب مشهد

شرایط اقتصادی کشور و کم‌شدن قدرت خرید باعث شده تا بسیاری از افراد نتوانند در هوای گرم از حضور در وان جکوزی لذت ببرند. از همین رو شرایطی را در نظر گرفتیم تا بسیاری از افراد بتوانند جکوزی و وان‌های مختلف باداب را خریداری کنند. شما می‌توانید وان و  جکوزی‌های گوناگون را به‌صورت اقساطی خریداری کنید.

اسدی کالا نمایندگی رسمی محصولات باداب در مشهد

امروزه برندهای مختلفی در داخل کشورمان اقدام به تولید وان و جکوزی می‌کنند. یکی از نامدارترین برندها در این زمینه، باداب است. ما به‌عنوان نمایندگی باداب مشهد مفتخر هستیم تا با فروش محصولات این شرکت و ارائه خدمات پس از فروش بتوانیم لبخند رضایت را بر روی لبان مشتریان خود بنشانیم. از همین رو می‌توانید مدل‌های مختلف وان جکوزی را به‌صورت اقساطی خریداری نمایید. جهت خرید جکوزی در مشهد کافی‌‎ست با ما در تماس باشید.

توضیحات بیشتر جمع کردن

در انتخاب خود دچار مشکل شده اید؟

نمایندگی فروش باداب در مشهد با شماره تلفن 05138843131 آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. این نمایندگی انواع محصولات باداب را ارائه می دهد.

ارسال در کمترین زمان

پست پیک

پیگیری لحظه ای سفارش

سامانه رهگیری

مشاوره و پاسخگویی

۲۴ ساعته

پرداخت آسان و سریع

آنلاین