فروش ویژه کولر گازی

همین حالا تماس بگیر 09152608100

نمایندگی گلسار در مشهد

فروشگاه اسدی کالا با ارائه خدمات پس از فروش برای محصولات چینی رسی مشهد به رضایت مشتریان می اندیشد. مشتریان می توانند جهت مشاهده و بررسی محصولات به شعبه ما در بلوار پیروزی بین پیروزی 27 و 29 به صورت حضوری و یا به سایت فروشگاه اینترنتی اسدی کالا مراجعه کرده و نسبت به بررسی، مقایسه، انتخاب و نهایتا خرید اقدام نمایند. شما سروران عزیز می توانید با انتقادات و پیشنهادهای خود ما را در این راه یاری کنید.

تلفن ثابت: 05138843131

نمایندگی توالت فرنگی گلسار

بسیاری از پزشکان، استفاده از توالت فرنگی را برای جلوگیری از کمر درد و پادرد توصیه می‌کنند. در این مواقع باید توالت فرنگی انتخاب کنید که علاوه بر استحکام و کیفیت مناسب، استفاده از آن نیز آسان باشد.

 برند گلسار با استفاده از ماشین‌آلات روز دنیا و استفاده‌ی بهینه از تجهیزات، محصولات خود را تولید کرده است. این کار موجب شده است که واحد نمونه صنعتی کشوری شود. بازرگانی اسدی به عنوان اولین هایپر ساختمانی شرق کشور، انواع توالت فرنگی و والهنگ گلسار را در مدل‌های مختلف ارائه کرده‌است، تا بتوانید به راحتی مدل دلخواه خود را انتخاب کنید. (با توجه به تنوع محصول بالا، فروشگاه اسدی کالا را می‌توانید به عنوان مرکز خرید توالت فرنگی در مشهد ببینید)

نمایندگی توالت فرنگی محصولات چینی گلسار در مشهد

نمایندگی روشویی گلسار

افراد علایق متفاوتی در طراحی دکوراسیون دارند. روشویی‌های گلسار در مدل‌های پایه‌ای و روکابینتی این امکان را به شما می‌دهد تا آن طور می‌خواهید طراحی دکور موردنظر خود را پیاده‌سازی کنید. شما می‌توانید انواع روشویی‌های الیت، پارمیس، وینر و رومینورا از بازرگانی اسدی نمایندگی گلسار در مشهد تهیه کنید.

بازرگانی اسدی نمایندگی روشویی پایه‌ای و روکابینتی در مشهد

نمایندگی توالت زمینی گلسار

توالت‌های زمینی از وسیله‌هایی است که در اکثر خانه‌های ایرانی پیدا می‌شود. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که از توالت های زمینی استفاده می‌کنید، به شما برند گلسار را پیشنهاد می‌کنیم. این محصولات با پروانه استاندارد تولید می‌شوند. از مدل‌های توالت زمینی، نیلوفر، پارمیس و کاکتوس می‌باشد. برای تهیه محصولات گلساار فقط کافیست با شماره‌ی زیر تماس بگیرید.

بازرگانی اسدی نمایندگی خرید توالت زمینی گلسار

نمایندگی زیردوشی گلسار

زیردوشی وسیله‌ای است که محل دوش را از دیگر قسمت‌ها جدا می‌کند. زیردوش‌های گلسار از جنس پلاستیک و سرامیکی در طرح‌های مختلف تولید شده است. استفاده از این زیردوشی‌ها موجب می‌شود که آب اضافی در محیط حمام جاری نشود. برای خرید زیردوشی گلسار می‌توانید به فروشگاه اسدی کالا مراجعه کنید .

بازرگانی اسدی نمایندگی فروش زیردوشی گلسار در مشهد

امروزه با وجود مدل‌های مختلف محصولات بهداشتی، تولیدکنندگان این عرصه همواره به دنبال آن هستند که محصولات با کیفیت‌تری را به بازار وارد کنند. امروزه شرکت گلسار با تولید 17000 تن محصول نهایی از بزرگترین تولیدکنندگان داخلی و از صادرکننگان موفق این محصولات در بازار است. مجموعه بازرگانی اسدی، برای جلب رضایت مشتریان خود نمایندگی این برند شیرآلات را از آن خود کرده است تا تنوع بیشتری در انتخاب خود داشته باشید. شما می‌توانید محصولات گلسار را از بازرگانی اسدی به صورت حضوری و غیرحضوری تهیه کنید.

مطالعه بیشتر: فروش اقساطی معتبرترین برندهای والهنگ در مشهد

نمایندگی رسمی محصولات گلسار در مشهد

فروشگاه اینترنتی بازرگانی اسدی مفتخر است به عنوان اولین هایپر ساختمانی، نمایندگی تجهیزات بهداشتی گلسار با برخورداری تمام مزایای این محصولات را داراست.

مطالعه بیشتر: فروش ویژه اقساطی محصولات چینی کرد مشهد

نمایندگی گلسار مشهد

بازرگانی اسدی تمامی محصولات خود را جدای از ضمانت خود محصول‌ به مدت 2 سال از طرف مدریت بازرگانی شامل پشتیبانی و خدمات پس از فروش می ‌گردد.

توجه داشته باشید که بازرگانی اسدی به عنوان اولین هایپر ساختمانی شرق کشور تامین کننده‌ی بهترین کالاهای ساختمانی به سازندگان و شهروندان عزیز می‌باشد. این بازرگانی با محصولات ساختمانی اعم از شیرآلات و تجهیزات بهداشتی، هود، فر، سینک، اجاق گاز، آون توستر، انواع سبدی جات سوپری و اکسسوری های آشپرخانه، انواع دستگیره و یراق تخصصی، لوله و اتصالات و قطعات یدکی، کولر گازی، پکیج و رادیاتور و … در تمامی مراحل ساخت وساز به همراه مشاوره‌های تخصصی با شما خواهد بود.

فروشگاه گلسار در مشهد

مجموعه اسدی به منظوررضایت مشتریان خود برای محصولات خود را باکیفیت خوب و قیمتی مناسب، به همراه پشتیبانی و خدمات پس از فروش، برگه گارانتی معتبر از کارخانه، حمل کالا و دیگر خدمات ویژه‌ی این بازرگانی قرار داده است.

بدیهی است ارائه خدمات در این سطح نیازمند نیروهای متعهد، مجرب و کارآمد است که جذب ایشان با وسواس خاصی صورت پذیرفته تا در سطوح مختلف شرکت درحد و شان مشتریانمان با افتخار حاضر باشیم.

مطالعه بیشتر: نمایندگی رسمی محصولات رسی در مشهد

نمایندگی فروش محصولات گلسار در مشهد

برای آن‌که بتوانید بهترین وسیله بهداشتی را از مجموعه اسدی تهیه کنید لازم است اطلاعات کافی در مورد این محصولات داشته باشید. به این منظور بازرگانی اسدی مشاوره تخصصی با کارشناسان مجرب برای مشتریان قرار داده است.

آدرس نمایندگی فروش گلسار

بازرگانی اسدی محصولات گلسار را در طرح‌های مختلف در کنار هم قرار داده است، تا به راحتی بتوانید آن‌ها را مقایسه کرده و بهترین وسیله را انتخاب کنید. برای خرید از چنین فروشگاهی فقط کافی است به آدرس زیر مراجعه کنید.

مشهد بلوار پیروزی، حد فاصل سلمان و حر، بین پیروزی 27 و 29 می‌باشد.

شماره تلفن نمایندگی گلسار مشهد

اگر به اطلاعات بیشتر در مورد محصولات گلسار و بازرگانی اسدی دارید، می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

مطالعه بیشتر: فروش ویژه محصولات چینی کرد در مشهد

قیمت محصولات چینی بهداشتی گلسار

برای دریافت قیمت محصولات تولیدی گلسار میتوانید با ما در ارتباط باشید.

توضیحات بیشتر جمع کردن

در انتخاب خود دچار مشکل شده اید؟

نمایندگی فروش گسار در مشهد با شماره تلفن 05138843131 آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. این نمایندگی انواع محصولات گلسار را ارائه می دهد.

ارسال در کمترین زمان

پست پیک

پیگیری لحظه ای سفارش

سامانه رهگیری

مشاوره و پاسخگویی

۲۴ ساعته

پرداخت آسان و سریع

آنلاین