فروش ویژه کولر گازی

همین حالا تماس بگیر 09152608100

خرید دستگیره در مشهد: مرکز فروش عمده و تکی ابزار و خرید اینترنتی

مجموعه بازرگانی اسدی کالا فعالیت خود را از سال 1385 به طور تخصصی در زمینه تجهیزات کالا ساختمانی از جمله هود، سینک، یراق آلات، انواع قفل، دستگیره در مشهد آغاز کرده است. مجموعه اسدی، نماینده رسمی برندهای مطرح دنیا است که کلیه محصولات را با ضمانت معتبر در مدت کوتاه به دست مشتریان در سراسر کشور می رساند. در فروشگاه اینترنتی اسدی تلاش کرده ایم کلکسیونی از برندهای مطرح خارجی و داخلی در زمینه یراق و دستگیره در مشهد را در کنار هم قرار داده و با ارائه توضیحات فنی این تجهیزات، بستر مناسبی را جهت انتخاب و خرید برای مشتریان عزیز فراهم آوریم.

برای اطلاع از قیمت انواع دستگیره در مشهد، با مراجعه به صفحه فروشگاه یا با شماره تلفن های 05138843131 و 09157570474 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

معرفی انواع مدل های دستگیره

در مقاله یراق مشهد اشاره کردیم که یکی از پرکاربردترین یراق آلاتی که همه افراد روزانه با آن سر و کار دارند، دستگیره درب می باشد. اهمیت این موضوع برای برخی افراد به حدی است که تصور درب بدون دستگیره برایشان سخت می باشد. همان طور که می دانیم دستگیره درب مهم ترین یراق ساختمانی است که کاربرد آن حفظ امنیت می باشد. مزایا دیگر آن غیر از امنیت جنبه تزئینی آن در دکوراسیون داخلی می باشد. دستگیره در مشهد در رنگ و طرح های مختلفی عرضه می شود که در ساخت آن از مواد مختلفی از جمله برنج، برنز، شیشه و آهن استفاده می کنند.

توصیه ما به شما این است که قبل از خرید و انتخاب دستگیره ابتدا هدف خود را مشخص کرده و ویژگی های مهم و کاربرد اصلی آن را اولویت بندی کنید.

ویژگی های مهم در خرید دستگیره 

در زیر به ویژگی هایی اشاره شده است که در هنگام انتخاب دستگیره باید مد نظر خود قرار دهید.

  • میزان امنیت و حفظ حریم خصوصی در دستگیره درب ساختمان
  • جنس دستگیره
  • قیمت دستگیره
  • سهولت نصب و استفاده
  • طرح و رنگ

ویژگی های ذکر شده در بالا میزان اهمیت و اولویت بندی آن ها با توجه به استفاده و کاربرد آن ها از دستگیره متفاوت است. به عنوان مثال در انتخاب دستگیره درب ورودی ساختمان امنیت اولویت اول اکثر افراد است در حالی که انتخاب دستگیره جهت استفاده اتاق و سرویس بهداشتی باید ویژگی حفظ حریم خصوصی در اولویت باشد.

مطالعه بیشتر: فروش عمده انواع قفل در مشهد

انواع دستگیره

دستگیره ها بر اساس شکل ظاهری، کاربرد، جنس و… به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. در ادامه به هر کدام از این تقسیم بندی ها پرداخته ایم.

1-شکل ظاهری

شکل ظاهری دستگیره

یکی از انواع تقسیم بندی دستگیره در مشهد به شکل ظاهری آن ها است. دستگیره به شکل ظاهری به پلاک و روزت تقسیم بندی می شود.

  • دستگیره روزت: این نوع دستگیره دو قسمتی است. به بیانی دیگر دستگیره و قسمت کلید خور آن از یکدیگر مجزا است. این نوع دستگیره ها به دلیل دو قسمتی بودن آن ها ظاهر زیباتری دارند و کاربرد آن ها برای درب ورودی ساختمان است.
  • دستگیره پلاک: این دستگیره برخلاف روزت تک قسمتی بوده و ظاهری ساده‌ دارد. کاربرد این دستگیره‌ برای درب ‌های داخل ساختمان می باشد.

مطالعه بیشتر: پروژه های ساختمانی مشهد

2-بر اساس ساختار 

دستگیره در مشهد

با مراجعه به فروشگاه با انواع مختلفی از دستگیره با ساختارهای متفاوت مواجه می شوید که در هنگام انتخاب ممکن است دچار سردرگمی شوید.

  • دستگیره توپی: دستگیره های توپی در مکان هایی که معماری مدرن دارند استفاده می شود. این نوع دستگیره ها به انواع زبانه‌دار سنتی، زبانه‌دار مدرن، لبه‌دار تقسیم بندی می شوند.
  • دستگیره اهرمی: این نوع دستگیره ها در بازار بسیار رایج می باشند. همان طور که از نام آن پیداست باز و بسته شدن این دستگیره ها با کمک اهرم است. اهرم این نوع دستگیره ها را می توان در سبک های مختلف کلاسیک و مدرن طراحی کرد که در زیبایی ظاهری نقش به سزایی دارد.

این نوع دستگیره به دلیل سهولت استفاده و تنوع در شکل ظاهری آن از محبوبیت بالایی برخوردار است. اما در دستگیره های توپی نیاز است که مچ دست را بیشتر بچرخانیم.

3- بر اساس کاربرد و محل نصب 

طبقه بندی دستگیره بر اساس کاربرد

هنگامی که به فروشگاه های دستگیره درب مراجعه می کنید اولین سوالی که فروشنده از شما می پرسد این است که دستگیره را برای کجا و چه نوع دربی می خواهید. شما باید با توجه به کاربرد آن نوع دستگیره خود را انتخاب کنید.

دستگیره درب اتاق خواب و سایر درهای داخلی منزل: این دستگیره ها برای اتاق خواب، آشپزخانه، انباری داخل منزل و… استفاده می شود.

  • دستگیره سرویس بهداشتی: برای مکان هایی مثل سرویس بهداشتی می توان مدل توپی یا اهرمی استفاده کرد. دستگیره هایی که برای سرویس بهداشتی استفاده می شود به دلیل حفظ امنیت از داخل قفل می شود و نمی توان از بیرون آن را قفل کرد. این دستگیره ها فقط مختص به حمام و توالت هستند و در مکانی دیگر استفاده نمی شود.
  • دستگیره تزیینی: همان طور که از نام آن ها پیداست صرفا جنبه تزئینی داشته و فاقد قفل می باشد. این نوع دستگیره هت مناسب مکان هایی است که باز و بسته شدن آن ها از داخل و خارج منعی ندارد.
  • دستگیره درب ورودی: اولویت اول برای خرید این نوع دستگیره باید امنیت بالا و مقاوم در برابر ضربه و شکستن را در نظر گرفت. این نوع دستگیره ها باید به شکلی طراحی شود که قابلیت باز کردن آن از بیرون بدون کلید امکان پذیر نباشد و فقط از داخل ساختمان بتوان آن را باز کرد.

نکته مهمی که باید در خرید این نوع دستگیره در نظر داشته باشید این است که جهت باز شدن درب ورودی را در نظر بگیرید به این دلیل که باز شدن درب از سمت چپ یا راست نوع دستگیره آن متفاوت خواهد بود.

4-براساس جنس 

معرفی انواع دستگیره 

پس از تعیین انتخاب نوع مکان دستگیره نوبت به مشخص شدن جنس دستگیره می رسد. ویژگی جنس دستگیره در بسیاری از موارد از جمله درب ورودی به دلیل امنیت بالا، اهمیت دوچندانی دارد. در حالی که ممکن است برای دیگر کاربردها چندان اهمیتی نداشته باشد و تنها ظاهر آن ملاک ما باشد.

  • دستگیره فولادی: دستگیره ها از جنس فولاد بسیار محکم، مقاوم، ضد زنگ و ضدخوردگی می باشد. این نوع دستگیره ها برای کسانی که اولویت اول آن ها امنیت بالا است بسیار مناسب می باشد. علاوه بر امنیت، عمر و دوام بسیار زیادی داشته و مقاومت بالا در برابر ضربه و نیازمند نگهداری خاصی نمی باشد.
  • دستگیره آلومینیومی: از جمله ویژگی های دستگیره های آلومینیومی می توان به وزن سبک، ماندگاری بالا، رنگ پذیری آن ها اشاره کرد. به بیانی دیگر این نوع دستگیره ها را می توان متناسب با دکوراسیون به رنگ دلخواه تغییر داد.
  • دستگیره برنزی: ویژگی که بسیاری از افراد جذب این نوع دستگیره ها می شود زیبایی و درخشندگی خاص آن ها است. ویژگی مهم دیگر آن ها با توجه به تماس مدام دست با دستگیره آنتی باکتریال بودن آن ها می باشد.
  • دستگیره چوبی: این نوع دستگیره ها با توجه به ظاهر زیبا و خاص آن طرفدار زیادی دارد. اما به دلیل لطافت و شکنندگی بهتر است برای درب های ورودی و هرجا که نیاز به امنیت بیشتر دارد، استفاده نشوند.

کاربرد دستگیره چیست؟

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم دستگیره یکی از اصلی ترین یراق آلاتی است که روزانه کاربرد زیادی داشته و بارها و بارها لمس می شود. از کاربردهای آن می توان به ورود و خروج، درب منزل، محل کار، مکان های عمومی و… اشاره کرد.

نقش اصلی دستگیره ورود و خروج ساختمان ها است که نقش مهمی در امنیت و ایمنی ساختمان ایفا می کند. یکی از ویژگی های مهمی که هنگام خرید دستگیره باید در نظر داشته باشید جنس دستگیره و روکش آن می باشد.

کاربرد دستگیره چیست؟

همان طور که در قسمت های بالاتر به انواع آن که رزت و پلاک دار دسته بندی می شوند اشاره شده است. دستگیره های پلاک دار یک تکه بوده و سالیان سال از آن ها استفاده می شود و تنوع زیادی دارد. در دستگیره رزت قفل و دستگیره جدا طراحی شده و امروزه به دلیل ظاهر متفاوت و زیبا مخاطبان و طرفداران منحصر به فرد خود را دارند.

بیشتر مدل های دستگیره که در فروشگاه اسدی کالا موجود می باشد این حق انتخاب را به مخاطبین خود می دهند که بسته به سلیقه خود طرح و رنگ دستگیره مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

چه مواد اولیه ای برای ساخت و تولید دستگیره مناسب است؟

به طور کلی دستگیره در مشهد از مواد اولیه زاماک، آلومینیوم و برنج تهیه شده و سپس با روکش های متنوع به بازار عرضه می شوند. استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت از آن جهت حائز اهمیت است که موجب مقاومت بیشتر دستگیره می شوند. علاوه بر این، رعایت اطول طراحی دستگیره در حفظ مقاومت آن اهمیت زیادی دارد.

پوشش دهی دستگیره در مشهد به چه صورت می باشد؟

شرکت های تولیدکننده با به کارگیری مواد اولیه باکیفیت و مرغوب و با کنترل کامل بر فرآیند پوشش دهی توسط آزمایشگاه موجب یکنواختی پوشش های نهایی با کیفیت ایده آل می شود.

پوشش دهی تیتانیوم در دستگیره چه تاثیری دارد؟

بر روی برخی قطعات و دستگیره در مشهد در برندهای مختلف پوشش نهایی تیتانیوم قرار می گیرد. این روش که بسیار تاثیرگذار در مقاومت دستگیره دارد. پوشش دهی تیتانیوم به روش Physical Vapour Deposition که جدیدترین تکنولوژی روز دنیا است انجام می شود. این نوع پوشش موجب استحکام فوق العاده دستگیره شده و کاملا ضد خش و سایش می باشد.

تنوع رنگ دستگیره در مشهد

همه ما می دانیم که زیبایی یک درب با توجه به یک رنگ بودن و ساده بودن آن بستگی به دستگیره انتخابی و نصب آن دارد. نکته ای که باید در این قسمت در نظر داشته باشید انتخاب مدل دستگیره است

چرا که رنگ آن جزو پارامترهای اصلی است که عموما معماران، طراحان داخلی ساختمان که به هنر و اصول دکوراسیون داخلی اهمیت می دهند توجه مهمی می کنند.

تنوع رنگ دستگیره در مشهد

تنوع رنگ دستگیره در مشهد در 12 رنگ موجود می باشد که اصلی ترین رنگ هایی که در بیشتر دستگیره ها در برندهای خارجی مشاهده می شود شامل:

  • روکش تیتانیوم (طلایی)
  • کروم
  • نیکل خش دار و نیکل مات
  • سیاه و سفید
  • زیتونی
  • برنز
  • برنجی
  • صدفی

علاوه بر رنگبندی که در بالا اشاره شد، دستگیره های استیل که اصطلاحا با نام دستگیره بیمارستانی شناخته می شوند هم در فروشگاه اسدی کالا موجود می باشد.

لیست فروشگاه های دستگیره در مشهد 

مجموعه بازرگانی اسدی کالا با چندین سال سابقه به عنوان یکی از ارائه دهندگان معتبر انواع دستگیره در مشهد می باشد. موقعیت مکانی فروشگاه در بلوار پیروزی، بین پیروزی 27 و 29 واقع شده و آماده خدمت رسانی تعمیر و نصب انواع دستگیره، فروش و مشاوره تخصصی می باشد. تلاش این مجموعه همواره بر این بوده است که خدمات خود را به بهترین نحو به مشتریان ارائه کند.

اما اگر به دنبال فروشگاه یراق و دستگیره در نزدیک منطقه سکونت خود هستید و دچار سردرگمی شده اید، در زیر فروشگاه های فروش دستگیره در مشهد را در اختیار شما قرار داده تا با مراجعه به نزدیک ترین مرکز مورد نظر بتوانید با خدمات آن ها آشنایی پیدا کرده و مشکل خود را حل کنید.

نام فروشگاهآدرسشماره تماس
فروشگاه اوتاناچهارراه ساجدی، بین کوچه فدک 2 و 4، ساختمان برندگالری051-37678464
فروشگاه علماییبلوار قرنی، بین کوچه قرنی 22 و 24051-37294955
گالری نیاورانراهنمایی، راهنمایی 20/1، جنب پلاک 25051-38464538
گروه صنعتی المانمحله نیروی هوایی، بلوار وکیل آباد، بلوار هنرستان، نبش هنرستان 36، ساختمان المان051-38810345

نحوه خرید و سفارش دستگیره در مشهد

مشتریان می توانند جهت خرید و سفارش دستگیره در مشهد به وبسایت اسدی کالا asadikala.com مراجعه کرده و با توجه به کارایی و ویژگی های مد نظر، محصول خود را انتخاب نمایید. توصیه ما به شما این است که جهت خرید این گونه لوازم، در نظر گرفتن میزان بودجه از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که طرح، رنگ، جنس، کارایی و عملکرد نرخ نهایی آن ها متفاوت است. اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره قبل از خرید دارید حتما از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید تا در نهایت بتوانید خرید عالی داشته باشید.