فروش ویژه کولر گازی

همین حالا تماس بگیر 09152608100

خرید بدون واسطه انواع قفل در مشهد

بازرگانی اسدی به عنوان یکی از معتبرترین نمایندگی های قفل در مشهد می باشد. این مجموعه با توجه به پشتیبانی، خدمات پس از فروش و تیم نصب فنی با تجربه در جهت خدمت رسانی به همشهریان گرامی عزیز گامی بلند برداشته است. بازرگانی اسدی در توانمندی تعمیر انواع قفل در برندهای داخلی و خارجی به صورت ضمانتی انجام می پذیرد. چنانچه زمان کافی برای بازدید از فروشگاه حضوری ندارید، فروشگاه اینترنتی ما گزینه‌ی خوبی برای انتخاب کالای مورد نظرتان خواهد بود. بازرگانی اسدی کالا همواره در انتخاب محصولات و متریال باکیفیت در کنارتان خواهد بود.

بازرگانی اسدی کالا به عنوان نمایندگی رسمی انواع قفل در مشهد، خرید را برای مشتریان مشهدی و غیر بومی فراهم کرده است.

بین پیروزی 27 و 29

تلفن ثابت: 05138843131

معرفی انواع قفل

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در عرصه امنیت قفل های جدیدی به بازار عرضه شده است تا آسایش و رفاه مناسب در عین امنیت برای کاربران ایجاد شود. ممکن است بسیاری از افراد برای خرید قفل با توجه به تنوع زیاد آن در بازار و انتخاب نوع قفل در سایزهای مختلف دچار مشکل شده باشند نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که علاوه بر تهیه نوع قفل باید امنیت آن را در نظر داشته باشید. به این دلیل که سارقین ابتدا به سراغ قفل ‌ها رفته و اگر ایمنی لازم را نداشته باشد به قفل به راحتی باز می‌شود.

در این مقاله به انواع قفل در مشهد پرداخته و به شما آموزش می دهیم چه نوع قفلی را خریداری کنید که از امنیت و مقاومت بالایی برخوردار باشد.

معرفی قفل های ساختمانی

قفل های ساختمانی

از آنجایی که قفل های ساختمانی تنها راه ورود به داخل منزل مسکونی است باید از قفل هایی استفاده شود که امنیت قابل توجهی داشته باشد. قفل های ساختمانی در دو مدل ساده و ضد سرقت تولید می شود. قفل در مشهد از نوع ضد سرقت آن امنیت بالایی در مقایسه با قفل ساده دارد. قفل معمولی به این معنی نیست که از امنیت پایینی برخوردار باشد اما در نوع ضد سرقت امنیت بهتری دارد به این علت که از چند نوع زبانه در آن استفاده می شود.

مطالعه بیشتر: فروش انواع دستگیره در مشهد

1-قفل مغزی دستگیره دار

این نوع قفل در مشهد اغلب با کلیدهای ساده یا سوئیچی باز و شده و قفل مغزی در بخش داخلی بائوی درب جاسازی می شود.

2-قفل مغزی بدون دستگیره

قفل مغزی

قفل مغزی بدون دستگیره برای جاهای کم تردد ساختمان از جمله درهای انبار، پشت بام و… به کار می روند. از دیگر ویژگی این قفل ها این است که به صورت یک طرفه باز و بسته شده و زبانه کوچک ندارد. همچنین این نوع قفل دارای زبانه شب بند است که به صورت ساده یا میله استوانه ای می باشد.

3-قفل مغزی شاخ دار

کاربرد قفل مغزی شاخ دار برای درب های کشویی، اتاق ناهار خوری، سالن و… نصب می شوند. این قفل ها به صورت کلیدی یا سوئیچی بوده و دارای زبانه شب بند شاخ دار (شاخ یک طرفه یا دوطرفه) می باشد.

4-قفل مغزی پره دار 

یکی از قفل هایی که برای درب های ورودی ساختمان کاربرد زیادی دارد قفل مغزی پره دار است. این نوع قفل ها داری زبانه شب بند به صورت فنرهای پره دار است. شکل فنردار آن موجب شده که تنها با کلیدهای مخصوص به خود باز شوند.

5-قفل مغزی الکترونیکی

قفل مغزی الکترونیکی دارای زبانه شب بندی و زبانه کوچک است. بخش سیلندر و کلید قفل دارای مدار الکترونیکی است. این ویژگی باعث شده که این نوع قفل با دیگر قفل های مغزی متفاوت باشد.

مطالعه بیشتر: خرید انواع یراق در مشهد

6-قفل مغزی کامپیوتری

قفل کارتی

قفل مغزی کامپیوتری نام دیگر آن قفل کارتی است که برای ساختمان های شلوغ و پر رفت و آمد از جمله هتل ها و مهمان سراها کاربرد دارد. هر قفل کارت منحصر به فرد خود را داشته که مشخصات صاحب اتاق بر روی آن ثبت شده است. نحوه عملکرد آن ها به این صورت است که کارت مربوطه در شکاف مخصوص روی قفل وارد کرده و بعد از تایید دستگیره ای که مربوط به زبانه شب بند است را چرخانده و درب باز می شود. این کارت ها برای هر مسافر به صورت اختصاصی طراحی شده و پس از تحویل اتاق و ترک مکان فاقد اعتبار می شود.

7-قفل مغزی توپی

این نوع قفل در مشهد دارای دو دستگیره است که هر دو آن به زبانه اصلی متصل می شود. هنگامی که در بسته می شود، به صورت خودکار لبه زبانه در جای خود قرار می گیرد. لبه زبانه این قفل ها معمولا پخ دار، غلطکی و یا استوانه ای می باشد. نحوه عملکرد قفل مغزی توپی نیازی به کلید نیست. تنها با چرخاندن دستگیره یا فشار دادن دکمه وسط می توان اقدام به قفل و باز کردن درب کرد.

8-قفل پشتی شب بندی

قفل پشتی شب بندی

این نوع قفل ها ظاهری ساده یا به شکل میله استوانه ای دارند که دارای دو گام یا سه گام می باشد. بخش جلویی این قفل ها به وسیله کلید و بخش پشتی به وسیله دستگیره کوچک متصل به زبانه کوچک و یا توسط کلید باز و بسته می شوند.

معرفی اجزای انواع قفل

بعد از معرفی انواع قفل در مشهد در این بخش به توضیح اجزای قفل پرداخته ایم. همه ما بارها ممکن است قفل هایی که بر روی درب نصب می شوند دیده باشیم که از نظر ظاهری با هم متفاوت هستند، اما اجزای مشابهی دارند. شناخت قسمت های مختلف تشکیل دهنده قطعات قفل می تواند برای خرید انواع قفل مفید باشد. در ادامه به معرفی این اجزا پرداخته ایم. اگر بتوانید با بخش های مختلف قفل آشنا شوید، می‌ توانید در فهمیدن نوع قفل مورد نظر و خرید مناسب ‌ترین قفل برای نیازهای خود کمک بگیرید.

اجزای انواع قفل

1-مغزی یا سیلندر

در قفل قسمتی وجود دارد که کلید وارد آن می شود به این بخش یا قسمت از قفل، مغزی یا سیلندر می گویند. نکته مهم مغزی این است که کلید باید با مغزی هماهنگ باشد تا بتواند قفل را باز و بسته کند. داخل مغزی قفل، چندین پین فنردار تعبیه شده است.

نحوه عملکرد آن به این صورت است که هنگامی که کلید وارد مغزی شده و چرخانده می شود پین ها به سمت بالا و پایین حرکت می کنند. این عملکرد موجب باز و بسته شدن قفل می شود.

این بخش از انواع قفل در مشهد قابلیت جدا شدن دارد، بنابراین شما می توانید به جای خرید قفل جدید، مغزی آن را تعویض کنید.

قفل ها تک سیلندری یا دو سیلندری هستند. به عبارتی دیگر در قفل تک سیلندر، فقط در یک سمت قفل شیاری برای ورود کلید وجود دارد. در سمت دیگر، دستگیره کوچکی وجود دارد که با چرخاندن آن درب قفل می شود. از دیگر ویژگی قفل تک سیلندر این است که بخشی که کلید وارد می شود در سمت بیرون قرار می گیرد به همین جهت اگر کسی بخواهد وارد شود باید کلید داشته باشد. در حالی که افراد داخل می توانند بدون کلید درب ورودی را قفل کنند.

قفل هایی دو سیلندر، فاقد دستگیره چرخشی می باشند. به بیانی دیگر اگر بخواهید درب را از هر دو طرف قفل کنید نیاز به کلید می باشد. این نوع قفل برای مکان هایی به کار می رود که نمی خواهید افراد بدون کلید درب را قفل کنند.

2-چفت یا پیچ

قسمت مشترک دیگری از قفل‌ ها، پیچ یا چفت می باشد. نحوه عملکرد آن به این صورت است که هنگامی که کلید وارد مغزی شده و پین‌ ها را جا به جا می کند، چفت وارد عمل می‌ شود. با چرخش کلید، چفت به پشت زبانه رفته و مانع حرکت آن می ‌شود. اگر کلید را به جهت برعکس چرخانیم، چفت از پشت آن دور می‌شود و زبانه به جایگاه اولیه خود برمی‌گردد.

نکات مهم در هنگام انتخاب نوع قفل 

قبل از خرید قفل در مشهد ضروری است که نکات و اصول اولیه مهمی درهنگام خرید در نظر داشته باشید:

  • جنس درب
  • برند
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • کاربری آن
  • موجود بودن قطعات قفل

مطالعه بیشتر: خرید انواع لولاگاز در مشهد

عوامل موثر در قیمت قفل

از مهم ترین پارامترهایی که در قیمت قفل تاثیر گذار است عبارتند از:

  • راه اندازی گارانتی و خدمات پس از فروش شیوه نصب آن ها 
  • سابقه تولید
  • برند خارجی یا ایرانی قفل 
  • میزان سیم کشی به کار رفته و جنس کابل های مصرفی 
  • کیفیت قطعات داخلی

در فروشگاه اسدی قیمت قفل در مشهد همراه با اجرت نصب برای همشهریان عزیز با تخفیف ارائه می شود.

لیست فروشگاه های کلیدسازی و قفل در مشهد

مجموعه بازرگانی اسدی کالا با چندین سال سابقه به عنوان یکی از ارائه دهندگان معتبر انواع قفل در مشهد می باشد. اسدی کالا در بلوار پیروزی، بین پیروزی 27 و 29 واقع شده و آماده خدمت رسانی تعمیر و نصب انواع قفل، فروش و مشاوره تخصصی در انتخاب قفل می باشد. تلاش این مجموعه همواره بر این بوده است که خدمات خود را به بهترین نحو به مشتریان ارائه کند.

اما اگر به دنبال فروشگاه کلید سازی و قفل در نزدیک منطقه سکونت خود هستید و دچار سردرگمی شده اید، در زیر فروشگاه های کلیدسازی و قفل در مشهد را در اختیار شما قرار داده تا با مراجعه به نزدیک ترین فروشگاه مورد نظر بتوانید با خدمات آن ها آشنایی پیدا کرده و مشکل خود را حل کنید.

نام فروشگاهآدرسشماره تماس
کلید سازی جلالی پورمشهد – تقاطع هنرستان و فکوری، بین فکوری 30 و 3209158060085
قفل و کلید سازی میلادمشهد، خیابان پروین اعتصامی، بین اعتصامی 19 و تقاطع جمهوری051-33427463
قفل و کلید سازی رضامشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 59 و 61051-38519631
کلید سازی ایمن قفلمشهد، وکیل آباد، بین وکیل آباد 24 و 2609158190200
قفل و کلید سازی یکم مشهد، بین دانش آموز14 و 16051-38932432
کلید سازی محسنمشهد، جاده کوهسنگی، کوهسنگی 4051-38425562
کلید سازی بهاریمشهد، بلوار ایرج میرزا، بین ایرج میرزا 45 و 47051-36083758
کلید سازی هوشیاریمشهد، سه راه فلسطین، نبش دستغیب 13051-37643932
قفل و کلید سازی مجیدمشهد، بلوار چمن، بین چمن 40 و 4209151221887
کلید سازی محمدمشهد، طرق، شهید ساعی 25، نبش ولیعصر 509152387736

خرید قفل در مشهد

در بین تولیدکنندگان قفل محصولی در بازار فروش بیشتری دارد که ویژگی منحصر به فردی داشته باشد. از جمله مهم ترین ویژگی ها می توان به طراحی بینظیر، سیستم امنیتی غیر قابل نفوذ، بازگشایی از طریق راه های مختلف، تنظیم رمزنگاری توابع خیالی، بدنه بسیار مقاوم و خدمات پس از فروش عالی آن اشاره کرد.

خرید قفل

با مطالعه راهنمای خرید قفل در مشهد و آشنایی با انواع آن، شما می ‌توانید اطلاعات بیشتری درباره ویژگی‌ ها و مشخصات قفل ‌های مختلف کسب کنید که به شما در انتخاب دقیق ‌تر و بهتر قفل مناسب کمک می‌ کند. زیرا هر نوع قفل به دلیل نیازها و ترجیحات متفاوت در بازار، کاربردهای متفاوتی دارد. برای مشاهده انواع محصولات به صورت حضوری می‌توانید به فروشگاه اسدی کالا مراجعه یا به سایت اینترنتی سر بزنید.

قیمت انواع قفل در مشهد

جهت انتخاب و خرید قفل در مشهد، لازم است به تمام خصوصیات قفل‌ها با دقت توجه کنید تا بتوانید قفلی را خریداری کنید که با کاربرد مورد نظرتان سازگار باشد. چرا که قیمت قفل‌ ها به عواملی مانند طول عمر، سطح امنیت و نوع قفل بستگی دارد. برای آشنایی بیشتر با قیمت ‌های قفل‌، می‌توانید صفحه اسدی کالا را مشاهده کنید.