فروش ویژه کولر گازی

همین حالا تماس بگیر 09152608100

فروش عمده انواع مدل های لولا گاز در مشهد

امروزه با توجه به تنوع در برند و انواع مدل های گاز، تعمیر آن به ویژه درب اجاق گاز به یک تخصص ویژه تبدیل شده است. مجموعه بازرگانی اسدی کالا فعالیت خود را از سال 1385 به طور تخصصی در زمینه اجاق گاز توکار و روکار و یراق آلات آن به ویژه لولا گاز در مشهد آغاز کرده است و به عنوان نماینده رسمی برندهای مطرح دنیا تمامی محصولات را با ضمانت معتبر در مدت زمان کوتاه به دست مشتریان در سراسر کشور می رساند. در فروشگاه اینترنتی اسدی تلاش کرده ایم مجموعه ای از برندهای مطرح خارجی و داخلی در زمینه یراق به ویژه لولا گاز در مشهد را در کنار هم قرار دهیم و با ارائه توضیحات فنی این تجهیزات، فضای مناسبی را جهت انتخاب و خرید برای مشتریان فراهم آوریم.

برای اطلاع از قیمت انواع یراق لولا گاز مشهد، با مراجعه به صفحه فروشگاه یا با شماره تلفن های 05138843131 و 09157570474 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

راهنمای تعمیر لولا گاز در مشهد

راهنمای تعمیر لولا گاز

در مقاله اجاق گاز اشاره کردیم که هنگام نظافت اجاق گاز ممکن است شما با خرابی لوله، شکستن درب و بسته نشدن درب فر مواجه شوید. قرار گرفتن نادرست لولا و لاستیک های درب گاز می تواند باعث قرار گیری اشتباه و افزایش شکستگی درب شیشه اجاق گاز، خرابی ریل، لولا و یراق آلات شود.

همان طور که می دانیم بیشتر خرابی ها و مشکلات اجاق گازها مربوط به درب فر می باشد. به این علت که استفاده از آن زیاد است. وجود درب ضروری است و برای زیبایی آشپزخانه مهم می باشد.

مطالعه بیشتر: فروش عمده انواع دستگیره در مشهد

نحوه تعمیر درب اجاق گاز

تعمیرات درب گاز شامل تعویض شیشه اجاق گاز، تعویض رگلاژ و تعمیر لولا و یراق و لاستیک اجاق گاز می باشد. هنگام تعمیر لولا گاز در مشهد باید نوع و مدل گاز و همچنین برند آن را در نظر گرفت. چرا که برخی از اجاق گازها می توان با لوازم موجود به تعمیر آن ها پرداخت و برخی از آن ها باید به طور کامل درب گاز عوض شود.

علل بسته نشدن درب گاز

علل بسته نشدن درب گاز

ممکن است در حین آشپزی با روشن کردن فر گازی و یا برقی خود با بسته نشدن درب آن مواجه شوید. بسته نشدن درب معظل بزرگی است که ممکن است شما را از استفاده از فر و گریل محروم کند و یا هنگام استفاده دچار مشکلاتی از قبیل گاز گرفتگی، افزایش گرمای محیط و اتلاف انرژی کند. به عنوان مثال در هنگام تهیه و پخت کیک، شیرینی و انواع غذا با نوسانات شعله فر و سوخت ناقص آن مواجه شوید.

  • آسیب المنت: از کار افتادن و آسیب دیدن المنت و شعله فر و گریل هم یکی دیگر از علل بسته نشدن درب گاز می باشد.
  • عدم قرار گیری درست درب گاز: در برخی از موارد عدم قرار گیری صحیح درب گاز در محل درست می تواند یکی دیگر از علل بسته نشدن درب گاز و در نهایت خرابی آن شود.
  • آسیب دیدگی لولا گاز: آسیب دیدگی لولا تاشو یا ریل درب گاز باعث عدم بسته شدن درب گاز شده و برای تعمیر درب اجاق گاز باید لولا عوض شود. چرا که در صورت عدم تعویض ممکن است به دیگر لولاها آسیب برساند و موجب شکسته شدن درب اجاق گاز شود.
  • ازبین رفتن بست و لاستیک درزگیر: یکی دیگر از علل بسته نشدن درب اجاق گاز، ازبین رفتن درب بست و لاستیک درزگیر و یا پوسیدگی و پارگی لاستیک دور درب اجاق گاز می باشد. در این صورت باید اقدام به تعویض بست ها کنید.
  • جا ماندن اجسام خارجی: گیر کردن اجسام خارجی مابین درب و بدنه اجاق گاز یکی دیگر از علل درب فرگاز می باشد.

مطالعه بیشتر: فروش عمده انواع یراق آلات در مشهد

هنگام تعویض لولا اجاق ‌گاز به چه نکاتی باید توجه کرد؟

تعویض لولا ‌گاز در مشهد

در بالا به علل بسته نشدن درب گاز اشاره شد. در صورتی که هر کدام از عوامل بالا برای شما کارساز نبود توصیه ما به شما این است که به فکر تعویض درب یا لولا گاز باشید. در ادامه به نکات مهم در چگونگی قرارگیری صحیح لولا گاز در مشهد اشاره شده است.

  • به طور کلی بهتر است در صورت بروز مشکل با توجه به تنوع گازها با متخصصان تماس بگیرید.
  • در صورت خرابی لولا گاز در مشهد بهتر است محصولی را انتخاب کنید که از کیفیت مناسبی برخوردار باشد.
  • بعد از اینکه لولا گاز را تعویض کردید و درب اجاق گاز را به صورت صحیح قرار دادید درب را به آهستگی باز و بسته کنید.

مطالعه بیشتر: فروش انواع مدل ها و برندهای قفل در مشهد

هزینه تعمیر لولا گاز در مشهد چقدر است؟

هزینه تعمیر لولا گاز

هزینه تعمیر لولا گاز در مشهد بستگی به نوع دستگاه، علت خرابی آن و… بستگی دارد که کارشناسان بعد از بررسی دستگاه هزینه را اعلام می کنند. فروشگاه اسدی کالا نماینده فروش لولا گاز در مشهد با نازل ترین قیمت ها خدماتی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.