ده مزیت و دو عیب سینک گرانیتی

مزایا و معایب سینک گرانیتی

اکثر ما در روز قسمتی از زمان روزانه ی خود را در آشپزخانه به ظرف شستن می گذارنیم، پس فضایی بهداشتی و زیبا و البته کاربردی اولویت یک آشپزخانه امروزی است. یکی از بخش های تاثیر گذار برای طراحی فضای یک آشپزخانه مدرن انتخاب سینک مناسب است. سینک ها طراحی و متریال‌های مختلفی دارند که میتوانند فضای بیشتری برای انتخاب به مخاطبان خود طبق سلیقه و بودجه مورد نظرشان بدهند. ما در این مقاله مزایا و معایب سینک گرانیتی که یکی از کاربردی‌ترین و به روزترین سینک‌‎ها است را به شما معرفی می‌کنیم. سینک های گرانیتی معمولا از ۷۰% تا ۸۰% گرانیت و ۲۰% تا ۳۰% از مواد الکرولیک یا رزین تشکیل شده اند.

ما معایب و مزایای سینک گرانیتی رابه دوستانی که تردید نسبت به انتخاب خود دارند توضیح می‌دهیم تا بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند.

برای آشنایی بیشتر با سینک‌های گرانیتی و استیل ویدئو زیر را از دست ندهید

مزایای سینک گرانیتی

ده مزیت و دو عیب سینک گرانیتی

 

مزایای سینک گرانیتی؛ 1) مقاومت بالا سینک گرانیتی

همیشه احتمال ضربه خوردن هست چه به‌وسیله ظروف‌ها چه دیگر وسایل. اگر سینک‌های استیل را با گرانیت مقایسه کنیم، سینک های استیل در مقابل ضربه زود ضربه می بینند و حتی ممکن است به راحتی سوراخ شوند. اما از سینک های گرانیتی میتوانید مطمئن باشید که مقاومتشان بسیار بالاتر از سینک های استیل است. پس این را در نظر داشته باشیم که سینک ظرفشویی انتخابی شما تحمل و توان ضربه محکم را دارد؟

مزایای سینک گرانیتی؛ ۲-تحمل حرارت بالا

از دغدغه های هنگام خرید سینک مقاومت آن در برابر حرارت است. و باز هم در مقایسه با سینک های استیل تحمل سینک های گرانیتی بیشتر است. به هیچ وجه در برابر حرارت رنگشان تغییر نمیکند حتی تا دمای ۲۸۰درجه سانتی گراد. اما این نکته را به خاطر داشته باشید که برای داشتن عمر بیشتر بهتر است ظروف خیلی داغ را روی ان نگذاریم.

مزایای سینک گرانیتی؛ ۳-ضد خط و خش

زیبایی یکی از دلایلی است که وقت خرید بسیار با اهمیت است. حتما خراشیدگی سینک های استیل را در مقابل اشیا نوک تیز دیده اید. سینک های گرانیتی به دلیل میزان تراکم کمی که در آنها به کار رفته در برابر خراشیده شدن مقاوم اند. اما با همین وجود نباید وسایل نوک تیز را روی آنها کشید یا آنها را با سیم ظرفشویی تمیز کرد.

مزایای سینک گرانیتی؛ ۴-همخوانی با رنگ دکوراسیون آشپزخانه

تنوع رنگ در سینک های گرانیتی به شما در طراحی فضای دلخواهتان کمک می کند. از محبوبترین و پرفروشترین رنگهای سینک گرانیتی سفید و مشکی هستند و میتوانید با هر فضایی ست شوند. که این سینک ها را می توانید در سایت بازرگانی اسدی کالا مشاهده و در صورت تمایل خرید کنید.

مطالعه بیشتر: بررسی مزایا سینک سبز

مزایای سینک گرانیتی؛ ۵-ضد لک بودن

معیاری مهم برای بسیاری از خانوم ها ضدلک بودن لوازم منزلشان است. سینک های گرانیتی این ویژگی را دارند که هیچ اثری روی آنها باقی نماند.این سینک ها حتی در برابر رسوب و املاح هم مقاومت بالایی دارند. استفاده از یک دستمال به تنهایی کافی است و نیازی به شوینده ها نیست.

مزایای سینک گرانیتی؛ ۶-ظاهر لوکس و مدرن

سینک های گرانیتی از متریال خاصی ساخته شده اند و ظاهری بسیار شیک دارند که زیبایی خاصی به آشپزخانه می دهند. در عین حال قیمت مناسبی هم دارند و تا به حال به عنوان سینک گران از آنها یاد نشده است.

مزایای سینک گرانیتی؛ ۷-نظافتی راحت

سینک های گرانیتی به راحتی تمیز میشوند و همین یک مورد به تنهایی میتواند به ما ثابت کند که کدام سینک بهتر است. برای تمیزی بیشتر سینک خود ترکیب  اب و سرکه سفید را برای تمیز کردن انتخاب کنید و  هیچ احتیاجی به مواد شوینده وجود ندارد.

مزایای سینک گرانیتی؛ ۸-همیشه بهداشتی و تمیز

بعضی وقت ها پیش می اید که ظرف های کثیف و حاوی باقی مانده غذا تا ساعتها در سینک ظرف شویی باقی بماند. این سینک ها از مواد انتی باکتریال و ضد میکروب تشکیل شده اند که باعث میشود میکروب  وباکتری ها در سینک رشد نکنند و حتی از بین هم بروند.

معایب سینک گرانیتی

همانطور که همه می‌دانید هر محصولی معایب و مزایا خودش را دارد این شما هستید که باید با آگاهی داشتن از هردو موارد محصول را طبق سلیقه خود انتخاب کنید. معایب سینک های گرانیتی شامل:

  • هزینه نصب ان بالاست.
  • مراقب ظروف خود در مقابل ضربه خوردن وشکسته شدن آنها باشید.

تا این قسمت ده مزیت و دو عیب سینک گرانیتی را باهم ببرسی کردیم. اما! حتما مراقب باشید! از آنجایی که ظاهر سینک کورین تقریبا شبیه سینک گرانیتی است؛ به همین دلیل بعضی از فروشندگان سینک کورین را به جای گرانیت پیشنهاد می کنند. تجربه ی شما از خرید سینک برای آشپزخانه ی خود چیست؟ نظرات و تجربیات خود از استفاده از سینک گرانیتی معایب و مزایا آن را با ما به اشتراک بگذارید.

ما در بازرگانی اسدی با ارائه انواع مدل سینک در انواع برند مطرح کشوری از جمله، سینک داتیس، سینک فورنیکو در کنار شما هستیم تا بتوانید بهترین انتخاب را متناسب با فضای آشپزخانه خود داشته باشید. جهت آگهی از قیمت‌ها و خرید سینک در مشهد و یا دیگر شهرها و مشاوره، کارشناسان ما همواره در کنار شما هستند. کافی‌ست با شماره‌های زیر در تماس باشید.

َماره تماس بازرگانی اسدی

2 پاسخ

  1. چقدر خوب که صادقانه معایب سینک گرانیتی رو توضیح دادید
    فروش ویژه هم برای خرید تجهیزات آشپزخانه دارید؟؟؟

    1. سلام
      بله مشاوران بازرگانی اسدی طرح ها و بسته های مختلفی با انواع پیشنهاد و تعرفه می توانند خدمتتون ارایه نمایند .امری دارید لطفا شماره تون را اعلام بفرمایید تا با شما تماس بگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *