فروش ویژه کولر گازی

همین حالا تماس بگیر 09152608100

نمایندگی چینی کرد مشهد

نمایندگی روشویی چینی کرد مشهد

روشویی ها با تنوع مختلفی در بازار عرضه شده اند به همین جهت باید با یک برند خوب آشنا باشید تا بتوانید بهترین تصمیم را در خرید خود داشته باشید. شرکت چینی کرد در تولید روشویی‌ های خود از مرغوب ترین متریال استفاده کرده است، تا استحکام مناسبی داشته باشد. روشویی ها به صورت پایه دار، نیم پایه، روکابینتی، روسنگی و زیرسنگی بوده و سایز آن ها از ۳۸ سانتی متر تا ۱۱۰ سانتی متر می باشد. دلیل طراحی آن ها در شکل و سایزهای مختلف به این علت می باشد که طراحان پس از ارزیابی های تخصصی درباره فضاسازی سرویس های بهداشتی و درک نیاز مصرف کنندگان و سلیقه آن‌ها، به‌گونه ‌ای محصولات خود را طراحی کرده اند که سازگاری زیادی با فضای سرویس ‏بهداشتی داشته باشد و همچنین سلیقه‏ های مختلف مصرف‏ کنندگان را پوشش دهد.

مطالعه بیشتر: خرید اقساطی محثولات چینی فارس وان در مشهد

نمایندگی توالت فرنگی چینی کرد مشهد

توالت فرنگی چینی کُرد

ویژگی هایی از جمله جنس و کیفیت بدنه توالت فرنگی های چینی کرد جزو بهترین توالت فرنگی های ایرانی محسوب می شود. توالت فرنگی چینی کرد دارای قیمت مناسبی در مقایسه با مدل های وارداتی است. کیفیت قطعات، راحتی نصب و سیستم تخلیه توالت فرنگی همانند برندهای خارجی دارای کیفیت بسیار خوبی است. توالت های فرنگی ارائه شده توسط چینی کرد در انواع یک تکه و دوتکه، خروجی به کف و دیوار، بیده دار و ساده و توالت های ایرانی آن در انواع ریم باز و بسته، تخت و گود و نیم گود، طبی و غیر طبی می باشند. از آن‌جایی که اسدی کالا بهترین‌ ها را برای مشتریان خود می‌خواهد، محصولات چینی کرد را در کنار هم قرار داده تا بتوانید با مقایسه آن ها با یکدیگر بهترین انتخاب را داشته باشید.

مطالعه بیشتر: تامین تجهیزات ساختمانی به صورت عمده و اقساطی

نمایندگی توالت ایرانی چینی کرد مشهد

توالت ایرانی چینی کرد مشهد

تصوری برخی از افراد هنگام خرید توالت ایرانی به این صورت است انتخاب و خرید آن کار بسیار راحتی است، در حالی که این تصور اشتباه است. شما باید در هنگام خرید توالت ایرانی در نظر داشته باشید که چینی آن با کیفیت باشد و به راحتی ترک بر ندارد و از استحکام کافی برخوردار باشد. همچنین دقت در انتخاب طول و عمق کاسه از اهمیت بالایی برخوردار است و در غیر این صورت در هنگام نصب دچار مشکل می شود.

یکی از ویژگی های اصلی چینی بهداشتی با کیفیت می توان به جذب آب کمتر آن اشاره کرد. به عبارتی دیگر چینی بهداشتی زمانی با کیفیت محسوب می شود که جذب آن زیر یک درصد باشد. به این دلیل که جذب آب بالای یک درصد موجب تجمع آلودگی و رشد قارچ ها و میکروب ها بر روی سطح چینی بهداشتی می شود.

بازرگانی اسدی کالا برای رضایت ‌مندی مشتریان محصولات این برند را در فروشگاه خود به فروش می رساند.

مطالعه بیشتر: خرید اقساطی دستگاه تصفیه آب در مشهد

نمایندگی چینی کرد

محصولات بهداشتی چینی کرد با بهترین طراحی، کیفیت و عملکرد متمایز تولید شده است. این شرکت برای افزایش کیفیت محصولات از مرغوب ترین مواد اولیه، سیستم به روز و کنترل شده جامع کیفیت TQM استفاده کرده است. در ارزیابی کیفی محصولات چینی بهداشتی، نکته ای که باید علاوه بر جذابیت ظاهری در نظر داشته باشید، کارایی و نحوه عملکرد محصولات می باشد. مهم ترین ویژگی هایی که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد عبارتند از:

  • سطح لعاب: ویژگی های سطح لعاب مرغوب به این صورت است که اگر زیر نور کافی قرار بگیرد کاملا صاف و یکدست بوده و عاری از هر نوع موج، ناهمواری، فرورفتگی یا برآمدگی قابل لمس می باشد. اگر سطح لعاب صاف و یکدست نباشد جرم گیر خواهد بود و پس از استفاده زیاد به سختی تمیز و نظافت می شود.
  • شفافیت لعاب: ویژگی که موجب درخشندگی و زیبایی محصولات بهداشتی می شود شفافیت لعاب است. این موضوع مرتبط با استفاده از مواد مرغوب و شرایط پخت آن می باشد.

چینی کرد با ۳ درجه کیفی تولید می شوند تا مشتریان بتوانند بنا بر نیاز خود کیفیت محصول مورد نظر را انتخاب کنند.

مرکز فروش چینی کرد مشهد

بزرگترین هایپر ساختمانی در شرق کشور از افتخارات بزرگ فروشگاه اینترنتی اسدی کالا است که به عنوان نماینده محصولات بهداشتی مختلفی از جمله کُرد در خدمت مشتریان خود می باشد. این مجموعه با درنظر گرفتن کلیه فاکتورها و شاخص های کیفی و فنی خود در راستای حفظ رضایت مشتریان، نمایندگی برند کُرد را از آن خود کرده است. با خرید این محصولات به همراه نکات اشاره شده در متن از مجموعه بازرگانی اسدی کالا تجربه یک خرید مطمئن را خواهید داشت.

خدمات پس از فروش چینی کرد

بازرگانی اسدی به عنوان نماینده رسمی چینی کرد مشهد، کلیه محصولات این شرکت را برای مشتریان تا 2 سال پیشتیبانی و خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهد.

نصب محصولات چینی کرد در مشهد

شما می توانید با مراجعه حضوری یا از طریق تماس با مجموعه اسدی کالا هر آنچه که نیاز دارید از کارشناسان ما دریافت کنید. خدمات ما عبارتند از مشاوره رایگان جهت خرید کالا، نصب و تعمیر محصولات چینی کرد، خدمات پس از فروش و گارانتی می باشد.

آدرس نمایندگی فروش چینی کرد مشهد

هایپر ساختمانی اسدی به عنوان تامین کننده تامین عمده تجهیزات ساخت و ساز ، نمایندگی فروش چینی کرد در مشهد به آدرس: مشهد بلوار پیروزی، حد فاصل میدان سلمان و میدان حر، بین پیروزی 27 و 29 می‌باشد.

شماره تلفن نمایندگی چینی کرد

جهت ارتباط با کارشناسان و نمایندگی محصولات این برند در مشهد کافی ا‌ست با شماره 05138843131 تماس حاصل فرمائید.

 

توضیحات بیشتر جمع کردن

در انتخاب خود دچار مشکل شده اید؟

نمایندگی فروش چینی کرد در مشهد با شماره تلفن 05138843131 آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. این نمایندگی انواع محصولات چینی کرد را ارائه می دهد.